(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Füsun Ettin Ruhuma Böyle. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Füsun Ettin Ruhuma Böyle. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte şiir bu, anlatılması gerkenin en kısa yoldan anlatılması. nokta da küçük ama ondan sonra söz söylenir mi? Yürekten kutluyorum. SEVGİYLE KALINIZ. Nice şiirlere,,
Oyy! Gözlerine kurban olduğum Hasretiyle yandığım! Bizar yüreğim! Sersefil! Dağıldı! Un ufak oldu sensiz...
Yerle bir oldu hayat, nefessiz kaldı İzbe köşelerinde ağladı sensizliğim...
--------------------------
Yüreğin sersefilse benim için Ben de sana aşığım ey gönlümün taht meleği İndi beynime zerrecik un parçaların Darıldım bir dergahta hep senin sevginle İzbe köşelerinde nuru güzargayında Tenime değdi gözyaşların anlarmısın ey sevgilim...
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve selamlarımla...
Bak gözlerim ağlamaklı akıyor yine Altları çukurlu tebessüm gizli halde Gel hele sevgi saygı el ele Sensizliğe yürür halde Değer verilmeyen Bilinmeyen yere
Çayır çimenlik kuru Dereler çaylar akmıyor içte Şelaleler gülümsemiyor yere Kuğular kuru göl içinde Ben seni kaybettiğim yerde Aynı tarz farklı şekilde
Ağlamaklı gözler ile Gönül sevdide diyemedi bir kere Çekimserlik içinde Güven yoktu sana değil kendine Sözler nafile Gönül gözlerim küskün kadere Bak ağlamaklı yine sensizliğe
14.04.2009 Seyfi Yiğit
Yürek sesimi ortaya çıkaran yüreği ve şiiri KUTLARIM
Oyy! Gözlerine kurban olduğum Hasretiyle yandığım! Bizar yüreğim! Sersefil! Dağıldı! Un ufak oldu sensiz...
Yerle bir oldu hayat, nefessiz kaldı İzbe köşelerinde ağladı sensizliğim
Yaşamdır,bazen insanı ucsuz bucaksız yüksek kayalardan acımadan atar.Sevgi,sevda ve aşk bunlar insanın yaşamında hep şikayet olan değişmeyen ilkelerdir.Çok anlamlı ve hüzünle dolu bir duygunun ifadesini gördüm.Umarım dönen çark hehinize dönecektir.Mutluluk sizin olsun derim...Sevgi ve saygılarımla....
Bazen iki kelime yeterken , bazen sayfalara sığmıyor anlatılmak istenen.. Beeğeni ve yorum için müteşekkirim... Çok teşekkür ederim.. selamlar saygılar...