(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evlat mı edinelim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evlat mı edinelim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_____Ey valla sefa sizden gercekten yüzümde tebebsüm var yazdıklarınızı okudukca düşündüren ve güldüren olsun bazen buda gerekli öyle dilmi saygılarımı brıkatım efendim...
Bence çıkar için en kötü şiirlere bile başyapıt muamelesi yapıp yorum alıp, yorum vererek ve dostçuluk oynayarak birbirlerini kandıracağına, emek verilmiş iyi şiirlere sahip çıksın insanlar.
Şiirler bizimdir, bizim kalacak! Susma şâir, şiirine sahip çık!
yok esme bacı ne evlat edinmesi, bu konudaki il ve genel prensip evlat üretmek, tüm yolar denendikten sonra evlt edinmektir (kanunda bu şekildeymiş örgenip yazdım bunu)
Şiirler , bütün insanlığın ortak malıdır dost ... Bu nedenledir ki , yazan şairin bile malı değildir ... Yayınlandıktan sonra , bütün insanlığın ortak kültür mirası olarak bütün insanlığa ait olurlar ... Ha , bu arada , evlat edinelim evet ... Bu hayırlı bir iş :))
Evlat mı edinelim
şiirlerin
sahibi
yokmuş
n’apalım
yoksa!
evlat mı
edinelim...
her seyin bir sahibi vardir
güzel yüregin var olsun saire dost berlin den cocamannnnn sevgi ve saygilar