(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biri gitti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biri gitti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya niye yalan olsun Yalandan sayarsan yalan olur. Değilse koca bir ahiret sancısı çeker dünya Ahiret dünyadan doğan hakikattir.
Eğer oyun ve eğlence bilirse bu yeri Ebedi hayat için kazanacağı şeyleri kaybeder. Dünya Ne bereketli yer Ne büyük kayıp Dünya ahiret tarlası Ne ekerse insan onu biçer.
Ağır ağır dökülür heybemden günler Kimi boş kimi huzursuz Kimini hiç bilmeden geçer. Bu gece öyle derinden etkilendim ki Bir gece bin aydan daha güzel Daha hayırlı. Nedir bir geceyi bin aydan hayırlı kılan Bu kadar bereketi bir geceye sığdıran.
Allah'ın meleklerle gönderdiği ruh Ayetin bir adı olan ruh Her kadir gecesinde iner Kadrin, ölçülerin Allah'ın insanlar için verdiği ölçünün İndiği gece Bin aydan daha hayırlıdır.
Nasıl iner geceye İndiği yer neredir? Elbette insanın kalbine inerse vahiy O insanı mübarek kılar Vahiy insanı ta yüreğinden yakalar.
Vahiy gizli sözden uzak bir anlatım İlahi bir dokunuş gönlüne. Hani inanmayanlar derler ya Biz dünyada bir gün Ya da daha az kaldık. Evet ne yazık ki Vahyi bilmeyen Vahiyle gönlünü yumayan için Bir ömür bir günden kısadır; Vahyin gönlüne indiği gece Bir ömürden daha bereketlidir.
Melik Haker tarafından 1/10/2012 9:11:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
herşey
yalan
dünya
iki günlük
biri gitti
biri kaldı...
çok sevdiğim komşumuzu kayıp ettik ve bu sözler tama on göre oldu