(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aslı astarı yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aslı astarı yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
___________________________Kutluyorum güzel yüreğinizi kaleminiz daim olsun efendim düşündürken güldürmek bu olsa gerek saygılarımı bırkatım efendim...
Aslı'yı anlıyorum da astar ne alaka onu hâla anlayabilmiş değilim. Aslı yok. Tamam, belli ki Aslı adlı bir hatun ya da hanım kız kaybolmuş veya evlerden ırak rahmet-i rahmana kavuşmuş. Astar ne oluyor burada? Onu bir türlü alayamıyorum.
Hanımefendi bireysel , kurumsal ve hatta toplumsal olarak planlı proğramlı yaşamadığımız için sonuç aynen buyurduğunuz gibidir. Planlı ve proğramlı çalışan birey, kurum ve toplumlarda bu deyimler geçerlidir diye düşünüyorum. İnce bir konuyu çok yalın bir dille güzel anlatmışsınız. Ben biraz lafı dolandırayım atalara ayıp olmasın :)) dedim. Tebrik eder saygılar sunarım...
Sanırım atalarımız planlı proğramlı prensipli çalışmayı elde edileceğini var saydıkları sonuçtan hareketle öğütlemişler. Fiili durum ilk ifademde de belirttiğim gibi şiirinizdeki gibidir. Şöyle de bakabiliriz belki. '' Türk milleti zekidiiiiiiiir,çalışkandııııııııııııııır..... vs.vs...vs........'' Yani ; '' Ulan oğlum kafanızı kullanın ,çalışın biraz...der gibi...'' Evet bu mevzu derin yorar,insanı. Aklıma Rahmetli Aziz Nesin'in orantısı geldi :)) Saygılarımla...
başlangıçlar
önemliymiş
her bitiş bir
başlangıçmış
aslı astarı
olmayan
beylik laflar
bunla
dogru soze ne denir süpersin devam