Oku bugünü değil yarını görmek için, Oku sen ilmik, ilmik yarını örmek için, Okumazsan muhtaçsın bilesin ele güne, Oku her an varlığın sırrına ermek için.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oku… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oku… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatı tam anlamıyla algılamak ve yarınlarımıza yön vermek için okumanın önemi tartışılmaz. Daha önceki neslin tecrübelerini yaşamak gibidir, duygu ve düşüncelerde bir zenginliktir okumak.Bayrak yarışında adeta bir elini geçmişe ve bugüne; diğerini geleceğe uzatmaktır okumak. Başka gönüllerde çoğalmak, kendini tanımaktır okumak… Bildikleriyle giden bizden değildir demiş Peygamberimiz.Bunun içinde yazmalı, paylaşmalı, insanlık var oldukça medeniyete bir ışık olmalı... Ne mutlu okumaya sevdalı gönüllere!Tebrik ediyor gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
BENİM KARDEŞİM SÜPER BİR KALEM ..........................HARİKA YAZAR VE OKUTURUYORDA KENDİN BEN BU ŞEKİL DÜŞÜNDÜM ŞİİRİNİ ..YÜREĞİNE SAGLIK KALEMİN NUR OLSUN SAYGILARIMLA ZARALICAN
İnsanlık tarihi yazının bulunup kullanılmasıyla başlamıştır.Dinler tarihi ,medeniyetler ve düşünce tarihi yazının sayesinde günümüze kadar aktarılmıştır.Bilimin ve teknolojinin gelişmesi yazılara aktarılan bilgilerin okunmasıyla olmuştur.Allah kelamı olan kuran ilk emrini oku diye emretmiştir.Kuran önce vahiy yoluyla peygamberimize aktarılmış.Daha sonra yazılarak sonraki insanlara aktarılması sağlanmıştır.Okumak yaşamın akıl ile bilgiyle buluşmasıdır.Saygı ve selamlar.
Oku bugünü değil yarını görmek için, Oku sen ilmik, ilmik yarını örmek için, Okumazsan muhtaçsın bilesin ele güne, Oku her an varlığın sırrına ermek için.
İşte bu; az ama oldukça özlü çok güzel ifadelerle bezeli bir dörtlük. Tebrikler, selam ve sagılarımla.
"Oku bugünü değil yarını görmek için, Oku sen ilmik, ilmik yarını örmek için, Okumazsan muhtaçsın bilesin ele güne, Oku her an varlığın sırrına ermek için."
Bildikleriyle giden bizden değildir demiş Peygamberimiz.Bunun içinde yazmalı, paylaşmalı, insanlık var oldukça medeniyete bir ışık olmalı...
Ne mutlu okumaya sevdalı gönüllere!Tebrik ediyor gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...