(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL PERİŞAN EYLER..!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL PERİŞAN EYLER..!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bülbül düştü aşka çeker ahu zar, Gül bülbüle yanmış gülşenin de har, Cemal gül bülbüle eyler dünya dar, _____O gülün sevdası bağrını deler..!! _____Gülşen bahçesinde perişan eyler ..! Yüreğin var ola dost şair.
Çok kıymetli muhterem şair kardeşim sayfamı ziyarettin onur verdin hoşgeldin sefalar getirdin şiire yaptığın nadide yorumunla beni memnun ettin bu visile ile bir yürek dolusu selamlar, sevgiler, saygılar...
Şiar beritin sayfasında gördüm sizi değerli doat klem gönlümden benim sayfamada tevecüh etmenizi arzuladım ve hoş geldiniz sefalar getirdiniz selam, sevgi ve saygılar...
tebrikler hocam...evet haklısınız..gül diyarında seherde gül toplamaya bahçeye girdigin an binlerce bülbül gül dallarına konar ve bizlere unutulmaz an yaşatırlar...sanki merkez bülbül sesi ile mest olur...yüreginiz daim var olsun gül diyarından selam lar
Cemalettin Hocam; Özgün bir gül ve bülbül betimlemeli aşk şiiriydi; ilahi aşkın böyle anlamlı biçiminde anlatılması ustalık ve ihlas ister ki sizde bunlar var zaten... Kalbi selam ve saygılarımla...
Evet, efendim, gül ile bülbüle çok şiirler hasr olunmuş, bu mevzunun edebiyyatımızda öz kultu var, lakin sizin tesvirleriniz de onların hiç birinden geri kalmır. Dolayısı ile şiirinizin muhtaşem olduğunu söylemek istedim. Uğurlar ve tebrikler!
<<<<<< emeğine özüne sağlık candan tebrik ederim hak ile puanım tamdır guzel dost cok anlamlı bir eser okudum ömrüne kalemine hak zeval vermesin sevgiler seyit kazim, ,
Bülbül düştü aşka çeker ahu zar, Gül bülbüle yanmış gülşenin de har, Cemal gül bülbüle eyler dünya dar, O gülün sevdası bağrını deler..!! Gülşen bahçesinde perişan eyler ..!!
Harika bir eser okudum.Canı gönülden tebrikler üstadım apayrı tat ve hazdı eseriniz kutlarım.Saygı ve selam ile esenlikler dilerim..
Havalanıp yükseklerden uçsana, Uğruna yandığın güle kaçsana, Derdini bir kes sen güle açsana, _____O gülün sevdası bağrını deler..!! _____Gülşen bahçesinde perişan eyler ..!!
Bülbül düştü aşka çeker ahu zar, Gül bülbüle yanmış gülşenin de har, Cemal gül bülbüle eyler dünya dar, _____O gülün sevdası bağrını deler..!! _____Gülşen bahçesinde perişan eyler ..!!
Üstadım güzel ,özgün,feryadı figan olmuş,gülşenlerle bülbülün ahu zarıyla bezenmiş aşk şiirinizi yürekten tebrik ediyorum..
Şiirinize nefes ,sazıyla ses veren Durak Bey'i de kutluyorum harika seslendirmeden dolayı,görsel de çok şık olmuş diyebilirim.
Bu tema herhalde insanlığın ilk aşk şiirlerinde de mevcuttur...
Bülbül ve gülşendeki güller...
Aşk bundan daha güzel nasıl anlatılabilir ki...İster platonik olsun,ister didaktik,isterse mistik,serbest veya aruzla yazılsın farketmez...Demek ki,insanoğlu evrende var oldukça bu tema hiç edebiyatçıların kelamında,sevenlerin yüreğinden hiç eksik olmayacaktır diye düşünüyorum..
Hangimizin gülşeninde bülbülün ahı,köşkünden gülü eksilirse işte o zaman tehlike çanları çalıyor demektir biz ve insanlik için...
Gülşeninizden güller ve bülbül sesi hiç eksilmesin,bir Gürpınar gibi çağlasın efendim...
Selam ve saygılarımla...
Esen ve şen kalınız...
gözde-i mevlid tarafından 1/7/2012 3:21:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli kalem Kıymetli Dostum Cemal hoca...Bu güzel yüreğini şiirini canı gönülden kutlarım.Bu gün yine güzel bir şiir okuttun bana o güçlü kelminden.Emeklerin değer görsün ve kalemin daim yazsın can.Sevgi saygılarımlasın
batu_41 tarafından 1/7/2012 2:17:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok kıymetli muhterem şair kardeşim güzel eşsiz yorum yaptın ve sayfamı ziyarettin onur verdin hoşgeldin sefalar getirdin şiire yaptığın nadide yorumunla beni memnun ettin bu visile ile bir yürek dolusu selamlar, sevgiler, saygılar...
Muthiş bir gül ve bülbül sevdasını anlatan şiirdi, duygu doluydu, beğenimle okundu. Şiire sesi ile renk katan yoruma sonsuz Teşekkürler... Kalemi ve yüreği Tebrik ederim... En derin selam ve saygılarımla.