Bu şiir Sevgili Şairemiz Afet KIRAT kardeşimin şiirlerinin duygusu içerisinde akrostiş olarak yazılarak kendisine armağan edilmiştir.
Akıllar durakladı, düşler bile çıldırdı Fırkalara bölündü ülkemin insanları, Ellerde kara kalem, bir birine saldırdı Topa tutar kardeşi medyanın lisanları.
Kelimeler harflerle hiç de barışık değil Irkım bu tefrikaya asla alışık değil Ruhumuz inancımız birdir, karışık değil Ateş yürekli oldu ülkemin susanları.
Tahsil görmüş kişiler kırmızı kurdeleli Körüklüyor yangını düşünmeden vebali Ayak sabır izinde beklemekte ahvali Rabbe havale eder kinini kusanları.
Dertler yığın yığınken otur milli maç izle Elden bir şey gelmezse, yüreğindeki özle Şu cennetvatanımda bari güzel bir sözle Edebe davet eyle sen kesip asanları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EDEBE DAVET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EDEBE DAVET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dertler yığın yığınken otur milli maç izle Elden bir şey gelmezse, yüreğindeki özle Şu cennet vatanımda bari güzel bir sözle Edebe davet eyle sen kesip asanları
Yazan kaleme yazdıran yüreğe selam olsun kutlarım..saygılarımla..
Tahsil görmüş kişiler kırmızı kurdeleli Körüklüyor yangını düşünmeden vebali Ayak sabır izinde beklemekte ahvali Rabbe havale eder kinini kusanları.
Dertler yığın yığınken otur milli maç izle Elden bir şey gelmezse, yüreğindeki özle Şu cennet vatanımda bari güzel bir sözle Edebe davet eyle sen kesip asanları
güzel ve haklı serzenişlerle ustaca örülmiüş tadında bir şiir tebrikler selamlarımla
"Akıllar durakladı, düşler bile çıldırdı Fırkalara bölündü ülkemin insanları, Ellerde kara kalem, bir birine saldırdı Topa tutar kardeşi medyanın lisanları.
Kelimeler harflerle hiç de barışık değil Irkım bu tefrikaya asla alışık değil Ruhumuz inancımız birdir, karışık değil Ateş yürekli oldu ülkemin susanları.
Tahsil görmüş kişiler kırmızı kurdeleli Körüklüyor yangını düşünmeden vebali Ayak sabır izinde beklemekte ahvali Rabbe havale eder kinini kusanları.
Dertler yığın yığınken otur milli maç izle Elden bir şey gelmezse, yüreğindeki özle Şu cennet vatanımda bari güzel bir sözle Edebe davet eyle sen kesip asanları "
İÇİNİZİN YANDIĞINI ÇOK İYİ ANLIYORUM. ZÎRA ÖĞRETMENİN EMEKLİSİ OLMUYOR . HÂLÂ TÜM İNSANLARIN ÜSTÜNDE ELİMİZ OLSUN İSTİYORUZ . ÇARPIK GÖRDÜĞÜMÜZ HER ŞEY BİZİ DERİNDEN YARALIYOR. DÜZELTEBİLECEĞİMİZİ ZANNEDİYORUZ. KALEMİNİZ DAİM OLSUN. YÜREĞİNİZ VAR OLSUN. BİR KİŞİ OKUYUP DERS ÇIKARSA KÂRDIR BİZİM İÇİN DEĞİL Mİ ÖĞRETMENİM . SAYGILAR GİTSİN BENDEN BU ANLAMLI MISRALARI YAZAN KELEME.
Çok teşekkür ederim H.İbrahim kardeş. Bu ilk defa oluyor birisinin benim şiirlerimi okuyup da onları da içine katarak şiir yazması ve bazı görmesi kıt insanlara güzel mesajlar vermesi. Onca yazılan şiirimin özeti gibi olmuş. Hem de benim sıkça kullandığım 7+7 hece ve durağına uygun başarılı bir akrostiş şiir. Aslında hiç denememiştim ama zor olduğunu düşünmüştüm hep. Ama şair iyi olunca onu da güzel yazabiliyormuş demek ki. Bu şiiri özellikle saklayacağım. Yazdıran duyarlı yüreğinize sağlık. Kaleminiz daim olsun. Saygı ve hürmetle kalınız efendim.
Elden bir şey gelmezse, yüreğindeki özle
Şu cennet vatanımda bari güzel bir sözle
Edebe davet eyle sen kesip asanları
Yazan kaleme yazdıran yüreğe selam olsun kutlarım..saygılarımla..