Dolup dolup taşıyorsa gözlerim, Ülkemin alınyazısı değil bunlar Yaramın üstünde zulüm Şafak vakti darağaçlarında ölüm Tarih sizden hesap soracak Ey ağalar, zorbalar, Hızır paşalar!
Hıncahınç damarımda öfkem Sömürgene, işbirlikçiye, haine Barikatta siper idiyse gövdem Güller açsın tomurcuklar Bağımsızlık gülleri yediveren, Soldurulmasın gül benizli çocuklar Dedik de yedi bizi yedi evren!
Emperyalist itler sarınca Dört bir yandan toprağı Uyandı emekçil karınca Yapışıp koluna bacağına Milyonların hakkını koparırcasına Isıracaklar karınca kararınca!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARINCA İSTİLÂSI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARINCA İSTİLÂSI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siir olabildigince anlatiyor kendini, kutlarim kaleminizi ve yüregi diyorum, ne kadar da yazilip cizilse duymayanlar olacaktir...alismislar iste bu düzen bøyle gitmez desek de ... gidiyor iste !! kaleminize saglik yeniden saygilar efendim
Dolup dolup taşıyorsa gözlerim, Ülkemin alınyazısı değil bunlar Yaramın üstünde zulüm Şafak vakti darağaçlarında ölüm Tarih sizden hesap soracak Ey ağalar, zorbalar, Hızır paşalar!
Hıncahınç damarımda öfkem Sömürgene, işbirlikçiye, haine Barikatta siper idiyse gövdem Güller açsın tomurcuklar Bağımsızlık gülleri yediveren, Soldurulmasın gül benizli çocuklar Dedik de yedi bizi yedi evren!
Emperyalist itler sarınca Dört bir yandan toprağı Uyandı emekçil karınca Yapışıp koluna bacağına Milyonların hakkını koparırcasına Isıracaklar karınca kararınca!
".... Sular yükselince balıklar karıncaları yer. Sular çekilince de karınlalar balıkları. Bugünkü üstünlğüne güvenme, kimin kimi yiyeceğine SUYUN AKIŞI karar verir." DER BİR KIZILDERİLİ ATA SÖZÜ. ...... Umarım o akan su emekçilerin birleşen gücü olur da kendini büyük gören emperyalizm ve onun uşaklarının yem olduğu günler gelir. Emekçi karıncaların gücü o birleşen emekçinin de gücü olsun. ......Anlamı ve anlatımı ile okumaktan büyük bir keyif aldığım mükemmel dizeleri yazan usta kalemi yürekten kutluyorum. ......Sağlıkla kalın, saygılarımla kalın.
Bu tür asalaklar maalesef her dönemde vardı ve olmaya da devam edecektir. Ama sizin de belirttiğiniz gibi uyanık ılmak lazım. Kutlarım hocam, gayet mesaj içerikli dizelerdi.
Kalemin isyanına bulanmış şiir.. Yaşam ve özgürlük adaletsizlik adına.. Karınca kararınca ilk aklıma gelenler, affola.. Tebrik ederim efendim, selam ve saygı ile...