Dilinden birşey düşüyor Bakmışsın herkesin dilinde pelesenk, Neyse ki ilk söyleyen sendin Gönlün rahat olsun, Yoksa Başkasının söylediğini yinelemekle Şair değil, ancak papağan olursun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KISA BİR MONOLOG şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KISA BİR MONOLOG şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilinden birşey düşüyor Bakmışsın herkesin dilinde pelesenk, Neyse ki ilk söyleyen sendin Gönlün rahat olsun, Yoksa Başkasının söylediğini yinelemekle Şair değil, ancak papağan olursun!
....Ders niteliğinde dizelerdi.Yüreğinze sağlık. ....Kutluyor ve saygılarımla selamlıyorum.
Dilinden birşey düşüyor Bakmışsın herkesin dilinde pelesenk, Neyse ki ilk söyleyen sendin Gönlün rahat olsun, Yoksa Başkasının söylediğini yinelemekle Şair değil, ancak papağan olursun!
Yeni bir şey söylemek gerek cancağızım diyor Mevlana...Eskimemek için sevgilere...Paylaşmak güzeldi...tebrikler değerli kalem...
Allah bizleri ilk söyleyen ilk duyanlardan eylesi papağan olmak elin türküsünü söylemektir,yüreğiniz daim olsun güzel ifadeler kutluyorum.Selamlarsaygılarımla.