(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLADI DURDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLADI DURDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir sade ama derin anlamlar barındıran bir şiir yüreğine sağlık :)
HİÇ BİR YAĞMUR YÜREĞİMİ SENİN AŞKIN KADAR ISLATMADI.. HİÇ BİR ATEŞ KÖMÜR KARASI GÖZLERİN KADAR YAKMADI.. GÖRÜLMEMİŞ DÜŞLERİMİN DUYGULARIMIN BAŞ KENTİ NERDESİN..? BEYAZ GÜLÜM.. SENDEKİ AŞK KADAR HİÇ BİR HASRET YÜREĞİMİ DAĞLAMADI..
Dün gece yarısı seni andım da Hasretin bağrımı dağladı durdu Düşümde gördüğüm sensin sandım da Gönül sevdan ile çağladı durdu....
İpek divanedir busene bile Kalbini kalbine bağladı durdu Yalvardım anlamaz bu dertli dile Sevdam sevdam diye ağladı durdu...
......Okurken verdiği hazzı kat be kat verecektir bestelenip te güzel bir şarkı olarak dinlendiğinde. ...... Yaşayan sevgi dolu yüreği ve bu anlamlı duyguları dizelere döken güçlü kalemi yürekten kutluyor, saygılarımı bırakıyorum bu tatlı nağmelerin arasına. .....Sağlıkla kalın, hoşça kalın.
Selamettin PULAT tarafından 1/4/2012 1:59:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Saygılarımla.................