Ben her gün gittiği yerde mutlu olsun diye babana dua ediyorum. Bir de annene öldüğü zaman ona kavuşsun diye... Ve ellerini öpmek istiyorum her an... Seni dünyaya getirdikleri için... Seni tanımama sebep oldukları için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OFFF DİYORUM SADECE DEDİM YA NANA SEN POZİTİF BEN NEGATİF SEVİYORUZ. SEN HER SEFERİNDE SEVECEK BİRŞEY BULURKEN TUTKUNUN İÇİNDE BEN KENDİMİ HEP YAKIYORUM...
ben değerimi biliyorum buraya yazdıkça rahatlıyorum o kadar isbetım yok ben ben oluyorum oh diyorum..ben beni bilmeye çalışıyorum. azda olsa biliyorum daha ne isteyeyim..
bak kesin yine aynı paralelde ters ve şiddetle yazacaksın... bende SENİN İÇİN.... ilk bölümde seni anlatacağım naif serin bir meltem gibi sevgi .-) bir sonrakindede kendimi anlatacam fırtına ateş ve sel olacak sevgi :-)
şiirde tamamı ikimizin karşılaşması gibi olacak :-)
benim aşka inancım kalmadı sadece nefretim var belki onu bile duymuyorum. olmayan şeye nefret edemem ki. ben kendimi herkesten daha çok seven kişi bir başkasını daha çok nasıl sevebilir. ben AŞK TÜKENMEKTİR diyenlerdenim. ama sana sevmek yetiyor. Bu arada senin aşkı bulmuş olmana sevindim. ben aramıyorum çünkü aşk yok... kim bilir belkide ilahi aşkı bulur...
Zorlandığım zamanlarımın sorumlusunun kendi olumsuz düşüncelerim olduğunu öğrendiğim günden beri bambaşka bir yoldayım.Dinginleştim.Duruldum.Çünkü hırçınlığımın benden başkasını yaralamadığını gördüm.
Ben kendimi herkesi sevdiğimden çok seviyorum.O yüzden sükunette muhafaza ediyorum artık duygularımı....
Hele aşkımı...Onu korumazsam ben zaten soluk alamam.
Bana böyle bir yolun varlığını öğreten,sonra onu arama şevki veren güzel insan gibi bir insanla karşılaşmanı dilerim.
İşte o zaman, Ağustos'da kar yağdığını göreceksin...
belki fıtratımız belki yetişme şeklimiz...sen narin düz yerde büyümüş çınar ben uçurum kenarında bir bonzai kayaları zorlamışım belki. pozitif negatif konusuna gelince ah keşke matematikteki gibi olsa yüreğimiz parantez içinde çarpsak sevgimizi. ( bak burada bile sen eşitlemekten bahsediyorsun ben çarparak çoğaltmaktan. ) büyüğüm dedim ya içinde çok merhametin var senin benim gibi. yazma konusuna gelince ikimizde gayet iyi biliyoruz ki biz severek yazmasını seviyoruz kimse ikimizede dur diyemez buda fıtratımız. benim için fırtına senin için yel yetiyor. Bonzai ve çınar :-)
Tşk ederim ama neden negatife olan bu bağlılığın?Unutma;eşit miktarda olsalar bie,pozitif her zaman negatiften güçlüdür. ''Değiştir Artık Yolunu Küçüğüm''
Teşekkür ederim bu arada...Yazma isteği aşılıyorsun...
Saygılar...........