(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ YÜREK İSTER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ YÜREK İSTER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi tatlı dil güler yüz karşılıklı saygı ilişkide güven, müşterek hayatta yardımlaşma vefa cefa neler istemez ki. Birlikte üretip birlikte tüketmek hayatı, tadıyla tuzuyla yaşamak için en gerekli şey... Şairin dediğini de unutmadan '' Gülmek, bir halk gülebiliyorsa gülmektir''( Edip Cansever) Tek tek gülebilen bireylerden mutlu bir sevgi ormanı olmak adına dizelerinizi alkışlıyorum. Saygılar...
Şaban Aktaş tarafından 1/4/2012 6:57:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
.....Okuyan ve yorumlayan sevgi dolu yüreğinize sağlık. .....Güzel ve güç veren yorumunuz için teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum. .....Sağlıkla kalın,.
cok dogru hocam sevmek yürek ister seviyorum demekle ollmaz önemli olan onu yesertmektir sabir ve yürek tabi kaleminize yüreginize saglik sagillarimla...
Bakımına sabır ister
Soldurursan boynun büker
Yeşertmeye yürek iste.
güzel dizelerdi tebrikler..