(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Top benim, istediğimi oynatırım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Top benim, istediğimi oynatırım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İntikam soğuk yenen bir yemektir...İsmail Amca sıkıysa şimdi de kessin topları da görelim...Bütün çocuklar klavyeye çökmüş vaziyette . Artık öyle kağıt topağını iplerle sarıp üzerine çorap geçirerek maç yapmak yok. Canı hangi takımda oynamak isterse o takımda oynuyor çocuklar. Rakipleri de öyle Atar yemez, Fırtına spor değil. Real Madrit, Barselona, Bayern München...Haydi sıkıysa kessin bakalım İsmail Amca topları...O artık başka top ları keser belki ama onların da konumuzla ilgisi yok.
Selam ve sevgiler.
sami biberoğulları tarafından 1/4/2012 11:14:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
’top benim, istediğimi oynatırım’ bahçeye kaçınca da topumuzu kesiyordun İsmail amca... bana ne kesersen kes zaten top E-Robot’undu...
Değerli üstadım ve gönüller sultanı şairim,şiirinizi çok beğenerek ve tebessüm ederek okudum.Size içten saygı ve hürmetlerimi en sevdiğniz güllerle yolluyorum.
________________ALLAH mekanlarını cennet eylesin çocukluğunuza değindiğinizi biliyorum ama ı bizimde çok toplar bıcakla yırtıldı hatta ayakkabımızın teki yakılırdı bahçeden meyve arakladığımız için.))))) zaman işte üzerken vaktinde şimdi güldürüyor
Selam ve sevgiler.
sami biberoğulları tarafından 1/4/2012 11:14:40 AM zamanında düzenlenmiştir.