(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstanbul Teyzeleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstanbul Teyzeleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kız rüya falam değil dimi ? ............................... Beste : Erol Sayan Güfte : Mehmet Erbulan Makamı : Rast makamı Usûlü : Düyek usûlü
İstanbul'u artık hiç sevmiyorum Orda başladı aşkım orda oldu ayrılık Orda verdik el ele yine orda bıraktık İstanbulu artık hiç sevmiyorum
Seni orda tanımış seni orda sevmiştim Çünkü orda sana ben bin ümitle gelmiştim Aşka ihaneti ben yine orda görmüştüm İstanbul'u artık hiç sevmiyorum ...................................................Emel Sayın sölüyo,Esma dinliyo
İstanbul,belki de adına dünyada en çok şiir yazılan gizemli şehir.İstanbul hanımefendisi,İstanbul beyefendisi boşuna denilmemiş.Onlar, nezaketin, hoşgörünün uygarlığın adresi... Esma Hanımefendi'ye de tebriklerimi iletiyorum...
akşam saatinde eski İstanbul teyzeleri amcaları hep sokakta nasıl da şık giyinmişler nasıl da zarifler Ah İstanbul dedirtiyor...
Ah ıstanbul ahh 7 tepe 7 yürek 7 kurşun 7 efendi 7 soytarı 7 cellat 7mutluluğun anası ahh istanbul saygılarımı bırkatım kısa ve öz tarif için şiir için...
Ah!.Güzel İstanbul.... Zarif ve Nazik insanların buluştuğu kent.. Ne yazık ki değişim geçirdi.. Anılarda kaldı.. Ya da çok çok azaldı.. Kibar insanlarıyla.. Harikaydı arkadaşım.. Teşekkür ederim anımsatmana.. Sevgiler İzmir'den..
Onları görüyorum ara sıra özellikle Kadıköy'de... Balıkçıdan balık alırken teşekkür ederim evladım diyorlar. Balıkçılar devamlı müşterileri olan bu insanlara alışmışlar yadırgamıyorlar da biz çok yadırgıyoruz neden parasını verip de aldığı bir şey için teşekkür ediyor diye. Sonra yolumuza devam ediyoruz. Bize bir çarpsa yolda ' Hööööst lan ayı '' diyoruz ama onlara bakıyorum '' Çok özür dilerim evladım'' diyorlar. Allahtan ki nesilleri tükeniyor. Ahlakımızı bozacaklar yoksa!!!
:) bir keresinde teyze minibüsten inerken şoföre 'yavaş evladım ben yaşlıyım hızlı yürüyemiyorum dedi. şoför de 'acele etme teyzecim ben beklerim sen rahat in' dedi.
teyze arabadan indi şoföre el salladı, şoför de teyzeye el salladı...
:) hayatımda gördüğüm en ilginç karelerden biriydi...
hayallerim ve sen kahroluyorum hergün biraz daha ben.... dünyanın amanı bizi şaşırmış çoğu şeyleri görmeden geçiyoruz. yüreğine sağlık güzel olmuş selamlar....
Ben Sayın Akbaş'ın kulağını bi çekeyim, yapmasın böle şeyler, bozmasın şehrin dokusunu, birilerine rant sağlarken birilerinin ekmeğiyle oynamasın:) Kahrolsun havaray, yaşasın minibüsler:) Gerçi onlar da yolcu kapacaz diye trafiği felç ediyolar ama onların da kulağını çekelim, yapmasınlar öle:)
Ben Sayın Akbaş'ın kulağını bi çekeyim, yapmasın böle şeyler, bozmasın şehrin dokusunu, birilerine rant sağlarken birilerinin ekmeğiyle oynamasın:) Kahrolsun havaray, yaşasın minibüsler:) Gerçi onlar da yolcu kapacaz diye trafiği felç ediyolar ama onların da kulağını çekelim, yapmasınlar öle:)
Minibüsçüler 'Havaray'cı olacaklarmış. Bu demektir ki Havaray'a binmicez. Hatta otobüs de kullanacaklarmış. Otobüsler de güvenilirliğini kaybedecek demektir...
Bu bi çözüm değil... bu herşeyi mahfetmek demek...
Aaa bak aklıma ne geldi, az önce haberlerde izledim, senin ilham kaynağı minibüsler kalkıyomuş, yerine teleferik gibi havadan taşıma yapılacakmış, tam anlamadım ya, neyssse:)
İstanbul Elbette Tekdir, Fakir karın doyurmaya, zengin sefa sürmeye gelir. O hepsini kabul eder. mutluluk kimine göre geçinmek, kimine göre eğlenmektir. İstanbul Eşsizdir.
İstanbul Büyülü ve asi şehir,her hali başka güzel değil mi? Birde,şu eski İstanbul,asaleti dedikleri şey var,bir türlü bilemedim nedir? Sanki şiirin cevap olmuş,soruma... Teşekkürler Sevgiler...
Amcaları, "eski İstanbul'lu" olmaktan zaman zaman ödün verseler de, hep aynı kalmışlardır teyzeleri. Başka dünyaların insanları gibidirler sanki. Şartlar ne olursa olsun,asla değişmemiştir zerafetleri..
Derin bir iç çektim yine... Teşekkürler Sayın Yazarım.
...............................
Beste : Erol Sayan
Güfte : Mehmet Erbulan
Makamı : Rast makamı
Usûlü : Düyek usûlü
İstanbul'u artık hiç sevmiyorum
Orda başladı aşkım orda oldu ayrılık
Orda verdik el ele yine orda bıraktık
İstanbulu artık hiç sevmiyorum
Seni orda tanımış seni orda sevmiştim
Çünkü orda sana ben bin ümitle gelmiştim
Aşka ihaneti ben yine orda görmüştüm
İstanbul'u artık hiç sevmiyorum
...................................................Emel Sayın sölüyo,Esma dinliyo
Sağlıcakla