Bulutlar bak kapkara, aşkgüneşim yok olmuş Yıldızlar bile sönmüş, semanın yüzü solmuş Göz gözü hiç görmüyor, eller kazak örmüyor Göç etmek moda olmuş, gel kalkmadan son dolmuş.
Nabız atıyor pıt pıt, bu düşmanın aklı kıt Kurşun döktüm mavili, düşman döküldü çıt çıt Ben sevdim el sevmedi; el sevdi ben sevmedim Nerede eski Mersin, kalp kalbe bakıyor zıt.
Saygı ile sevgisi, yıkılmaz bir yapıdır Simgesi bağ bahçeyle, buğday başak sapıdır Mersin hem yaz hem güzdür, geniş ovası düzdür “Üç Ocak” bir milattır, kurtuluşa kapıdır.
Sen ağlama tarihim, sen ağlarsan göl olur Mersin dağla ovadır, havası oynak olur Düşmanı kaçırışı, dört mevsimlik dizidir Her telden havası var, çal çal bal kaymak olur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mersin’in Kurtuluşu 3 Ocak 2011 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mersin’in Kurtuluşu 3 Ocak 2011 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı ile sevgisi, yıkılmaz bir yapıdır Simgesi bağ bahçeyle, buğday başak sapıdır Mersin hem yaz hem güzdür, geniş ovası düzdür “Üç Ocak” bir milattır, kurtuluşa kapıdır.
Simgesi bağ bahçeyle, buğday başak sapıdır
Mersin hem yaz hem güzdür, geniş ovası düzdür
“Üç Ocak” bir milattır, kurtuluşa kapıdır.
Kurtuluş Gününüz kutlu olsun ağabey..!+5