(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL KANIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL KANIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay güzel yüzünde sevda seli var Baktıkça gözünde özde balı var Sende gül çiçeğin körpe dalı var G/özün petek petek bal sanıyorum
Arıların petek gözlerini bitkilerin öz suyuyla doldurduğu gibi siz de mısraları sözün özüyle öyle doldurmuşsunuz ki her mısrada onlarca mana var. Arıbeyi arılara duyduğu hayranlığı şiirinize de duydu. Tadı da bal tadındaydı. Bu şiiri sazınızla ,sözünüzle dinlemeyi ne çok isterdim. Tebrikler Şaban Bey sayfaya yansıttığınız bu güzelliğe. SAYGILARIMLA.
doğanın tüm güzelliklerinin sevgiliye sıfatlandırıldığı naif dizelerle bezenmiş, ruhu okşayan buram buram bir sevda türküsü tadında ve Şaban Aktaş'a has bir şiir dili
her şiiriniz ayrı güzel tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerli Şaban hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
bu ülke ne güzel ülke.....ne değerler var sizin gibi.....bu ülkede sizin gibilerle dolu olsun......tebrik ediyorum çok sevdim şiirinizi.....yüreğiniz şad olsun....varolun hocam.....
Aktaş’ın elinde divane sazı Ah eder inletir dil bazı bazı Ne zaman dinerki kâlbimde sızı Dokundukça tele gül kanıyorum...
Rabb'im daim kanatsın o kalbi ki biz her daim böyle güzel şiirler okuyalım üstadım... Rabb'im kelâmlarınıza zevâl vermesin inşaAllah... Sevgilerimle...
geleneksel ozan deyişi baçtan sona lezzetli ve zorlanmadan yazılmış dizeler samimi duyguların ifadesi olduğunu ortaya koyuyor usta kalemden de bu beklenmez mi :))
Dokundukça tele güle kanıyorum.Dikenler kalbe batarsa kanarmış.Avuçlarımdan kan oluk oluk akıyor der gibi Ne kadar usta işi bu gül şiirleri .Elinizde nakış gibi dokunuyor.Yüreğinize sağlık.Sevgilerde kalın
Çiçekler içinde dört yaprak yonca Dudağın gülpembe açılan gonca Gülistanda güller açsa da onca Yüzün çağla çiçek dal sanıyorum
Aktaş’ın elinde divane sazı Ah eder inletir dil bazı bazı Ne zaman dinerki kâlbimde sızı Dokundukça tele gül kanıyorum...
....Anlamı, sevdası özlemi ve okuyana yüreği titreten o güçlü anlatımı ile mükemmel bir şiir okudum gönül sayfanızda. .....Hisseden yüreği ve yürek sesini dizelere düken kalemi kutluyorum. .....Sağlıkla kalın, hoşça kalın.
Baktıkça gözünde özde balı var
Sende gül çiçeğin körpe dalı var
G/özün petek petek bal sanıyorum
Arıların petek gözlerini bitkilerin öz suyuyla doldurduğu gibi siz de mısraları
sözün özüyle öyle doldurmuşsunuz ki her mısrada onlarca mana var.
Arıbeyi arılara duyduğu hayranlığı şiirinize de duydu.
Tadı da bal tadındaydı.
Bu şiiri sazınızla ,sözünüzle dinlemeyi ne çok isterdim.
Tebrikler Şaban Bey sayfaya yansıttığınız bu güzelliğe.
SAYGILARIMLA.