(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL TAPINAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL TAPINAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gülle dikeni üstüne düşündürdün beni. dikenleri olmasaydı gülün değeri yine aynı mı ourdu?! karaçalı dikenini vatanı bilen bülbül acaba gülün dikeni olduğundan mı aşık olmuştur diye.. şiir dediğin düşündürmeli okuyanını. başarılar dostum. saygılarımla: rr.akdora
"tinimdeki ’big bang’ tin, g/özde ışık, aşkla başladı kaos gül tapınağımsın sen cella, ben pronaos...
cella içinde kült heykelim aşk tanrıçam, idolüm gül eker, gül dikerim dikene zûl değil gül şekerim..."
’gülü seven dikenine katlanır’ aşk acısıyla büyür gün geçtikçe tatlanır gönlümün şirin’i, yılların şiirisin..."
pronaos => pro (ilk)+ naos (mekan- kutsal alan) antik yunan tapınaklarında cellanın önünde ante duvarlarının arasında kalan giriş bölümü naosa girilmeden önceki bölüm.. halk naosa giremez sadece pronaston içeriye bakabilir ve sadece pronaston kült heykelini görebilir ibadet edebilir (roma tapınaklarında yok)
ne çok anlam ne çok bilgi gül kokulu harika şiir
tebriklerim hayata kattığınız erdemli felsefik bilgi sevi düşün dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerli Şaban hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Gül öyle sevilir ki soran olursa'' Bu gülün dikenleri ellerini kanatmıyor mu ?''Yanıt gecikmemeli..Dikeni yok ki gülün..Sanırım siz bunu anlatmışsınız bu güzel şiirde.Çok güzel yine final müthiş vurucu.Yüreğinize sağlık. Sevgilerde kalın.
gulden mi ?
dikenden mi ?
sozden otesi bir siir
kutluyorum
saygimla
.......