Ne sultanlar gecmis, bu dünyadan Sorarim; bu yalandünya kime olmus hanedan Ey fani, gözüm yok olsanda afet-i devran Son durak kara toprak, dünya fani hemde yalan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Devr-i Alem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Devr-i Alem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teşekkürler efendim, bu şiirim kısa ama sayfalar dolusu anlam çıkaracak kadar da uzun, sizin dediğiniz gibi...yaratılanları bu güzellikleri ne yazık ki , insanoğlu ellerinden geleni ardına koymayacak kadar kirletiyor... sonrada ver yansın ! feryadı figan...ne büyük zenginliklerimiz var oysa şükür edebilecek, en başı sağlık mesela...umutsuzluk olmamalı hiç bir konuda, elimizdeki değerleri ahhh, bir bilebilsek de mutlu olabilsek...bu saatden sonra, mutluluk atlı olacak insanlarda yaya, ama yınede yürek ümidini kaybetmemeli ki, yaşanası sevgiler yakalanıp, yaşansın...tşk ederim beğeniniz için saygılar üstad...
Ne sultanlar gecmis, bu dünyadan Sorarim; bu yalan dünya kime olmus hanedan Ey fani, gözüm yok olsanda afet-i devran Son durak kara toprak, dünya fani hemde yalan
EVET SEVGİLİ ŞAİREM ...NE KADAR YAŞARSAN YAŞA ECEL GELECEK BAŞA...BU GERÇEĞİN BİLİNCİ İLE YAŞAMI ,DOSTLUKLARI PAYLAŞMAK DİLEĞİMLE TEBRİK EDİYORUM DUYGULU YÜREĞİNE USTA KALEMİNE SAĞLIK BAŞARILARIN DAİMİ OLSUN SEVGİMLE.
haklisiniz canim, elbet bir gün fani olacagiz er yada gec...bunun bilincin de bile olamiyoruz cogu zaman...icimden costu geldi o gün ve yazmistim :) sende benim sevgimdesin canim...
haklisiniz, ne kadar da güzel yasansa, ne kadar da magdur olunsa son durak kara toprak...bunlarin bilincinde olurda insanlari kirmayanlara selam olsun...her türlü køtülüklerden yuce yaradan bizleri korusun güneri bey...sizinde kaleminiz hep yazsin üstad iyiki varsiniz saygilar efendim...iyi aksamlar dilerim size...
Ne sultanlar gecmis, bu dünyadan Sorarim; bu yalan dünya kime olmus hanedan Ey fani, gözüm yok olsanda afet-i devran Son durak kara toprak, dünya fani hemde yalan
Ne sultanlar gecmis, bu dünyadan Sorarim; bu yalan dünya kime olmus hanedan Ey fani, gözüm yok olsanda afet-i devran Son durak kara toprak, dünya fani hemde yalan
faniden çokca nasiplendiğimiz zamanların ardından!! okunası dizelerdi kısa öz ama gerçeği anlatan.. emeğine saglık canda canımın.. kutladım mutlu yıllar dileğimle...
Ne sultanlar gecmis, bu dünyadan Sorarim; bu yalan dünya kime olmus hanedan Ey fani, gözüm yok olsanda afet-i devran Son durak kara toprak, dünya fani hemde yalan
yazan yüregi yürekten kutluyorum saire dost yeni yilin size saglik huzur baris ve mutluluklar getirmesini dilerim
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim