(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
**DEMEDİ DEME** ” şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
**DEMEDİ DEME** ” şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tahammülüm bitti senin nazına Bıkar da giderim demedi deme. Yabancıymış gibi mağrur yüzüne, Bakar da giderim demedi deme.
Aldığım nefestin, candın bu cana Her türlü acıyı tattırdın bana Halâ meyilliyse şu kalbim sana, Söker de giderim demedi deme.
İşit feryadımı, bu sözün özü Daha eşeleme yürek de közü Kanayan yaramın üstüne tuzu Eker de giderim demedi deme.
Endamın bakışın aklımı yorsa, Sözümden cayamam şu dünya dursa, Yaşanmışa dair, elde ne varsa, Yakar da giderim demedi deme.
BU mudur sevdaya verdiğin değer, Ne yapsam bir türlü tutmadı ayar, Seni gururunla baş başa koyar, Çeker de giderim demedi deme..
İsmail GÜL
Sevgi dizeleri sitemli, şiirin vezni düzgün, akıcı ve berrak, şiir kaideleri mükemmel, şiir gibi şiir olmuş değerli kardeşim İsmail in dizeleri, gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
BU mudur sevdaya verdiğin değer, Ne yapsam bir türlü tutmadı ayar, Seni gururunla baş başa koyar, Çeker de giderim demedi deme.. kaleminize sağlık üstat
Üstadım yüreğine duygularına kalemine sağlık.Allah kimseyi verdiği sözünden sevdiğinden ayırmasın,bırakıp gitsende o hep içindedir. Selamlar dualar üstad..
çok çok güzel şiir. gitmek öyle kolay mı.seven gönüllü esirdir katline ferman dahi çıksa gözünü kırpmaz,büker boynunu bekler ve eyvallah der. ''^yârden gelen yahşidir,o da yârin bahşidir.'' selam ve saygılar sunuyorum.
Gülüşlerin sahte sözlerin yalan Sevda da duygular edilmez talan Solmuş bir fotoğraf senden son kalan Yırtar da giderim demedi deme _____Ümit GAŞ (diyarı gurbet)
Harika bir şiir hemşehrimden seçkiyi son derece hakeden bu güzel eseri ve şairini yürekten kutlarım selam saygımla.
Seni gururunla baş başa koyar, Çeker de giderim demedi deme.. ------------------------ Günün şiiri seçilmeye yakışır anlamlı sevgiliye uyarı şiiri... ellerinize duyarlı yüreğinize sağlık
herşeyin azı karar çoğu zararmış.bıktırırsa naz gurur o sevgiden hayır gelmez.tebrik ediyorum duyularınıza usta kalemnize sağlık ses olan değerli hocamızı ayrıca tebrik ediyorum nefesine sağlık.muylu yıllar diliyorum.saygımla.
Tahammülüm bitti senin nazına
Bıkar da giderim demedi deme.
Yabancıymış gibi mağrur yüzüne,
Bakar da giderim demedi deme.
Aldığım nefestin, candın bu cana
Her türlü acıyı tattırdın bana
Halâ meyilliyse şu kalbim sana,
Söker de giderim demedi deme.
İşit feryadımı, bu sözün özü
Daha eşeleme yürek de közü
Kanayan yaramın üstüne tuzu
Eker de giderim demedi deme.
Endamın bakışın aklımı yorsa,
Sözümden cayamam şu dünya dursa,
Yaşanmışa dair, elde ne varsa,
Yakar da giderim demedi deme.
BU mudur sevdaya verdiğin değer,
Ne yapsam bir türlü tutmadı ayar,
Seni gururunla baş başa koyar,
Çeker de giderim demedi deme..
İsmail GÜL
Sevgi dizeleri sitemli, şiirin vezni düzgün, akıcı ve berrak, şiir kaideleri mükemmel, şiir gibi şiir olmuş değerli kardeşim İsmail in dizeleri, gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.