(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY'LI GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY'LI GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç de kolay değil Ayrı düşmek dalından, Güzel Atlar Ülkesi’nde olur da insan Nasıl geçer güzelim ay hülyâsından USTAM MERHABALAR ; ÖNCELİKLE YENİ YILINIZI CANDAN KUTLUYOR YENİ YILIN SAĞLIK SIHHAT UMUT VE MUTLULUK GETİRMESİ DİLEKLERİMİ SUNUYORUM..ŞİİRE GELİNCE ÇOK ÇOK GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..SAYGILARIMLA..
Hiç de kolay değil Ayrı düşmek dalından, Güzel Atlar Ülkesi’nde olur da insan Nasıl geçer güzelim ay hülyâsından?
Bu gece ay var Düş benim için yollara Güneş yüzlü, gece gözlü yâr...
........Büyük bir haz duyarak okuduğum AY'LI GECE şiiri okurken yaşattı da bazı duyguları. .......Anlamı, duygusu ve usta anlatımı ile mükemmel dizelerdi. .......Kutluyor ve saygılarımı bırakıtorum sayfanıza. ......Sağlıkla kalın, hoşça kalın.
ne güzel şiir harika final tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerl hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Şiir güzel. Final harika olmuş yine. Bu gece ay var yâr/ düşlerimden düş yüreğime / Güneş yüzlü şiir gözlü yâr/ Der gibi..Yüreğinize sağlık.Sevgilerde kalın.İyi yıllar.
Hiç de kolay değil
Ayrı düşmek dalından,
Güzel Atlar Ülkesi’nde olur da insan
Nasıl geçer güzelim ay hülyâsından
USTAM MERHABALAR ;
ÖNCELİKLE YENİ YILINIZI CANDAN KUTLUYOR YENİ YILIN SAĞLIK SIHHAT UMUT VE MUTLULUK GETİRMESİ DİLEKLERİMİ SUNUYORUM..ŞİİRE GELİNCE ÇOK ÇOK GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..SAYGILARIMLA..