(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlatamadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlatamadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıldız hanım şiir kitabınızın çoğunluğunu okudum sanal sayfalarınızda da okuyorum doyumsuz bir koşma örnekleri sunuyorsunuz hep şiirle sevgiyle sağlıcakla
Siirle harika anlatmissiniz Kenini guzel bir ifade vardi siirle Duygularima tercuman olan siirinize selamlarimi iletiyorum.. AnGonlunuze bereket... Kaleminiz guzelliklerinizle var olsun daima siirle
Anlayamayanlarin, gonul gozu kapali olanlarin tekrar tekrar okumasi gerek guzel bir siir okudum.. tesekkur ediyorum ..
Tutmadın sevgiyle uzanan eli, Ustura misali biledin dili. Akıllı sever mi, gönlüme deli, Gömleğini biçtin anlatamadım.
ANLAMAK İSTEMEYENE NE YAPSAN BOŞ ONLARIN GÖNÜL GÖZÜ KÖR,KULAKLARI SAĞIR OLUR .TEBRİK EDİYORUM ÇOK GÜZEL DİZLER VE YORUM BAŞARILARINIZ DAİMİ OLSUN SEVGİLİ ŞAİREM.SEVGİMLE.
Tutmadın sevgiyle uzanan eli, Ustura misali biledin dili. Akıllı sever mi, gönlüme deli, Gömleğini biçtin anlatamadım.
Olmayacagi zaten bu guzel kitadan bile belli , ne dersen de gonul gozu , sevda yuzu kapaliysa nafile Yildiz'im . Yurekten kutladim seni degerli kalemini , kelamini. Ayrica guzel yorum siire daha bir huzun vermis , Sevi kardesimi de kutluyorum . Sevgimle..
offf of dedirttiniz vallahi Yıldız hanım )): duygular tavan yapmış... çok anlamlı, hissettiren bir şiirdi yorumlayan değerli kardeşim de çok güzel yorumlamış şiiri burnumun direği sızladı dinlerken...
iki yüreğide gönülden tebrik ediyorum. başarılarınız daim olsun. selam ile
gelin çiçeği tarafından 12/29/2011 2:04:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
O, neler çektiğini okuyup da anlasın, Dilerim biz okurken kulakları çınlasın; diyerek kutluyorum bu usta kalemi. Dert görmesin o güzel yürek. Saygılarımla.