Can Türkiye’m can cana, bütün dünya bir yana Her vatandaş asildir, bu küpe olsun sana Komşularımıza bak, sanki aynen kopyamız “Şia” en sağlam merkez, İslam’dır sana bana.
“Veda Hutbesi” kaynak, bu kaynak yok oluyor Ya Allah, bu nasıl şey; bunlar nasıl oluyor Resul “İmamet” diyor, kimler bu hakkı yiyor İblis Yezit cehennemde, bak burnundan soluyor.
Hilafet yok hesapta, Yezit yoktu hitapta Her Müslüman biliyor; Ali vardı hitapta Neden nasıl oluyor, bir başkası oluyor Allah’ım sen bilirsin, Ehl-i Beyt Hak Kitapta.
Peygamber (SAV) tartışılmaz, her tartışan bir Yezit Sözlerini tartışan, her düşünce de Yezit Bu yüzden dost olalım, bu yüzden dost kalalım Dost kalalım ey kardeş, belki utanır Yezit.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Türkiye'm Can Cana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Türkiye'm Can Cana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ülkede herkes kardeşçe davranıyor ama artniyetli karanlık yüzler bu kardeşleri birbirine düşürmeye çalışıyor.Ama bu millet bu oyuna düşmeyecektir. Tebrik ederim.
Utanacak yüz yok ama belki..!
Tebrikler.