Hiç ağlamadım içime gömerek inadını, Sormadım ben sebepsiz gidişini senden sonra, Ayrılıklar düşürmedi dudağıma yâdını, Değmedi elime başka el bil ki senden sonra.
Nazının mağlubiyetini tattı yalnızlığım, Bir köşede gözlerini yumarken ıssızlığım, Gölgeler gibi düştü peşime kararsızlığım, Siyaha çaldı umutlarım sahi senden sonra.
Bilmedim sevmeyi beceremedim kal demeyi, Unuttu bu bitkin çehrem haftalardır gülmeyi, El vermedi yüreğim yırtık resmini vermeyi, Yapboz oldu elimde fotoğrafın senden sonra.
Feveranım halisane niyetim kırmak değil, Sırılsıklam derdimle ortada kaldım sefil, Bana inanmazsan anamın gözyaşıdır kefil, Dillere düştüm çıkmazım çok artık senden sonra.
Bu muydu reva böyle mi olacaktı kaderim, Ben acılarla depreşirken sen mutlu ol derim, Şüphe etme içimdeki hasletleri silerim, Bırakırım yazmayı çekilirim senden sonra.
Yaşadığımı sanma ölü bir şairim artık, Mısralarım beynimi kemiren vahşi yaratık, Gönlümün ücrasında hatıralarımdır satılık, Kalakaldım ellerimde hüzünle senden sonra.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birde 15 li vezinde 8+7 yazmak lazım ses uyumu için
yeni rastladım size
daim olsun kaleminiz