Kim olduğum önemli değil, İçinizden biriyim. Sizlere Güher’in, Solan bir menekşenin hikayesini anlatacağım…
Parmakları ince inceydi Güher’in, Bir o kadar da narin ve beyaz. O’nu ilk gördüğümde, Yeşil gözlerini sevmiştim…
Annem istemeye gittiği gece, Evin içinde kilometrelerce yürümüştüm. Geldiğinde gülüyordu, “Elleri ne kadar güzel” dedi. “Sadece elleri mi” diye gülümsedim. “Hadi gözün aydın” dedi bana sarıldı, Birbirimizi tebrik ettik…
Sonrası malum, Yüzükten sonra fotoğraf çektirmeye gittik. Üzerinde aldığım ,bakışları kadar yeşil takım vardı, Çok sevmişti. “Elbise senin, gözlerin benim olsun” dedim, Tebessüm etti…
Vesikalıkla beraber boydan çektirdik, Fotoğrafçının “yaklaşın” komutuyla, Yüz yüze poz verdik. Utandık ve ürperdik ilk defa, Mutlu olmuştuk…
Bu resmi çok severdi, Başucumuzdaydı hep. Düğündekiler “iyi çıkmamış” derdi, Oysa kiralık gelinliği hiç sevmemişti. Buruk olduğunu biliyordum, Sevgisinin hatırına hep susmuştu. Aslında parasızlıktan değil, Anlayışsızlığımdandı. O anın değerini bilememiştim, Belki de evliliğimizin ilk hatası buydu…
Yıllar ilkten çabuk geçti, Tabii ki O’nun sevgisiyle. Hep özveride bulundu, Bense sürekli istedim. Hatalarımın sonu gelmedi, Hayatımı hepten dağıttım. Önce bileziklerini sattım, Sonraları da nişan yüzüğünü. Söz vermiştim “geri alacağım” diye, Sözümü hiç tutamadım…
Evlilik tılsımı bozulmuştu, Geri almanın bile artık değeri yoktu. “Önemli değil”, “feda olsun” diyerek, Her istediğimde uzattı. Takılardan değerliydim gözünde, Fakat layık olamadım. Alyansla birlikte, Sevgimizi de sattığımın farkında değildim…
Zamanla tutkular soğudu, ilgiler azaldı, Yapılacak özveri kalmamıştı. Taşlaşan hayatımda, Sevginin yeşermesi imkânsızdı. Sabır gerekiyordu, bundan sonraki, Kırıp dökmelerime, aldırmazlıklarıma…
Yanlışlarım büyüdü gitgide, Sonra da sataşmalar başladı. Bağırdıkça sustu, Saydım döktüm, boynunu büktü…
Bir gece geç gelmiştim, Sarhoş, yorgun ve sinirli. Kapının geç açıldığını bahane ederek, Yüzüne tokat attım. Hiçbir şey bu kadar yıkmamıştı O’nu Yine de ses çıkarmadı, oturup içli içli ağladı…
Tokattan ziyade, değersizleştiğini görmek, Daha çok yaralamıştı. Öfkemi beni bu hale koyanlara değil, O’na döküyordum. Acıdan ziyade, biten sevgimize ağladı o gece, Tükenen bize…
Küçücük parmakları, Yeşil gözlerinden akanları silmedi. Öylece saatler boyu hıçkırdı, Bense hala pişman olmasını bekliyordum, Densizliğim aklıma bile gelmiyordu…
Ahhh…o gece dönüm noktasıydı aslında, Hassas kalbinin derinliklerindeki, Yüce sevgiyi biliyordum, fakat yapamadım…
Göz yaşlarını silebilsem, Saçını okşasaydım azıcık. Bağışlayacağından emindim, Bunu bile beceremedim, yapamadım. Her şeyin bittiğini sonradan anlamıştım, O artık gonca bir menekşe değildi. Solmaya yüz tutmuştu…
O günden sonra hiç gülmedi, Yemedi içmedi paylaşmadı. Kimseyle barışmadı, Yaşamayı sevmedi. Bense kabalıklarıma devam ettim. Bitip tükenmeyen gururumla, Hep kendimi haklı gördüm…
Bir gün eve geldiğimde, o narin bedeni, Susuz kalan çiçek gibi yatakta solmuş gördüm. Kalkmaya çalıştı, kalkamadı, Mahcup bir halde; “Biraz halsizim geçer” dedi. Dil ucuyla; “rahatsız olma” dedim…
İnce ruhluydu ve kibardı. Eve geldiğimde hep ayakta karşılardı, O haliyle bile üzmek istemiyor, Benim yerime O utanıyordu…
Çoktandır ilk kez elini tuttum, Soluk ve zayıf parmaklarında, Hala elif zarafeti vardı. Başını eğerek fısıldadı; “Parmaklarım çok inceldi, Yüzüğüm olsaydı düşerdi” dedi. Sonra da “beni hala seviyor musun” diye sordu. İğne sokulmuş gibi irkildim, Konuşmama fırsat vermeden; “Gelinliğim kiralık olmasaydı keşke” Sonra da; “Evlenirsen bunları unutma” diyerek sustu, Bir yerlere gidecek gibiydi sanki…
Eridim bittim kahroldum o an, Bir ömürlük çilesini ve içindeki özlemlerini, Birkaç sözcükle özetlemişti. Ne diyeceğimi bilemedim, Boğazıma bir şeyler düğümlendi. Çaresizce kıvrandım, Gözyaşlarımı içime akıttım. Ahh…geçen yılları bir geri getirebilseydim, Diye yumruğumu ısırdım ısırdım…
Hayatımızın kalan kısmını, Anlatmaya gerek var mı? Kaçınılmaz sonu anlamışsınızdır sanırım, Kaçınılmaz felaketi…
O’nu çok sevmiştim, Adam gibi sevgime layık olamadım. Artık yok, terk edeli yıllar oldu. Yağmurlu bir Cuma sabahı, Ebediyen ayrıldık…
Kaprislerimi, öfkemi, vicdanıma haykırıyor, Her gün günahlarımla hesaplaşıyorum. Fakat nafile, geçmiş geri gelmiyor…
O’nu görmeye ara sıra gidiyorum, Uzakta değil, karşıdaki servi ağacının altında. Üzerindeki menekşeler solmasın diye suluyorum, Hem suluyor hem ağlıyorum. Elif parmaklı yeşil gözlüm, Seni çok özlüyorum çok…
Satırları okurken, çok kızdığınızı biliyorum. Lakin bazılarınız, hala benim gibi değil mi? Geç olmadan, sevdiğinizin kıymetini bilin dostlarım, Sevginizi esirgemeyin O’ndan, incitmeyin ne olur. Film geriye sarmıyor, Başka Güher’ler solmasın artık…
Not:Bu hikaye tanıdığım iki öğretmenin gerçek hayat hikayesidir.Kendi hayatım değildir.Paylaşımcılar lütfen bana gücenmesinler.
Karakalem çalışması bana aittir
Şiirime sesi ile anlam yükleyen değerli Hayrunnisa hanımafendiye saygılarımı ve sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADI GÜHER’Dİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADI GÜHER’Dİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Film geriye sarmıyor, Başka Güher’ler solmasın artık…
... nereden baslayacagimi bilemiyorum...okuyup dinledigin bu güzel eseri begenmeyi mi, uzulmeyi mi ?? yüreginize saglik...cok da akiciydi siiriniz duygu seliyle beraber....nisacigimda nasil da guzel okumus...iki yurege selam ve sevgiler... yeni yilinizida kutlarim, resimleriniz mükemmel kaleminize saglik diyorum...basarilar üstad..
MERHABALAR DEĞERLİ DOST ; ÖNCELİKLE YENİ YILINIZI KUTLUYOR SAĞLIK SIHHAT UMUT VE MUTLULUK GETİRMESİ DİLEKLERİMİ SUNUYORUM.. ŞİİR Mİ HARİKAYDI HER ZANMANKİ GİBİ...YİTİK BİR YAŞANMIŞLIK ÖYKÜSÜYDÜ.. ÇOK ÇOK GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..SAYGILARIMLA
Merhaba değerli kalem...kendi dünyamızdan, hep karşılaştıklarımız...bende büyük bir etkisi vardı...yazmakla belki de ahde vefamı yerine getirdim... bir de çoğumuzun yaşadığı hatalara bir mercek tutmak istedim....Yürekten teşekkür ediyorum...saygılarımla...
Merhaba çok anlamlı ve duygulu bir mesaj göndermişsiniz....Şiirinize yaptığım yorum için yazdıklarınızı da paylaştım...Duygulu, sevgi dolu bir yüreğiniz var...Herkese gel diyen Mevlana gibi insanlığa sevginizi saçmaktasınız...SEvginin enginliği ve evrenselliğini sizde gördüm....
Güzellikler paylaşmakla daha başka güzel....Göz yaşlarınız umarım mutluluktan yana olur hep...Duygulu yürekler evrenden kötülükleri siler...Islaklığında nadide kokulu çiçekler yeşerir...Çok teşekkür ediyorum...Saygılarımı sunuyorum...
Okuduğum bir hazin öyküydü , şiir haline gelen bu yazı yorumla birleşince çok içimi acıttı .Öğretmen bir çiftin iç parçalayan öyküsü.Hep kadın çeker bizde yükü .Hep susacak alttan alacak karşılık vermeyecektir. Halkalı köle almıştır evine .Çocuk bakmak ev işi yapmak evinin erkeğinin her hizmetini sızlanmadan yerine getirmektir onun işi . Sonuç beklendiği gibi değersiz olduğunu hisseden yürek susmuş ruh ölümü seçmiştir.Çok duygulandım her satırda içim dağlandı.Çok güzeldi hüzünlü mısralar.Yüreğinize emeğinize sağlık.Sevgilerde kalın.
Güher kelimesinin sözlük anlamı'inci tanesi,'demektir,değerli bi mücevher anlamını da taşır.Şiirdeki kadın adının asaletini taşıyan,ismiyle bütünleşen bir hanım olmuş.Şiiriniz manzum hikaye tarzında olmuş,yani hayatın gerçeklerini,.insanların sorunlarını şiir tarzında işleyen hikaye tarzı bu şiire yakışmış,Çünkü ölçü,kafiye derdi olmadan daha doğal ce içten bir anlatım olmuş.Bir anlamda iç hesaplaşması olan bu şiirde yaşananları bir film gibi dözler önüne sermişsiniz.Biz hep aynı hatayı yapıyoruz,sürekli erteliyoruz hayatı ve sevdiklerimizin yakınlarını ancak kaybettikten sonra anlıyoruz.Sevmeyi,sevgimizi göstermeyi bilmiyoruz,kalpleri kırıp kırıp,keyfmize bakıyoruz,keşke dememek için bu şiir güzel bir örnek,pişmanlığın uzun yıllar süreceği hatalar yapmamak için insanların duygularıyla,hayalleriyle,umutlarıyla oynamamak gerekiyor.
Merhaba değerli kalem...Sayfama hoş geldiniz...İçten ve anlamlı katkılarda bulunmuşsunuz...Bir bakıma şiiri ve hikayesini özümsemişsiniz....Anlayan ve katılan yüreklere sonsuz teşekkürler...saygılar sunuyorum....
Acı bir yaşanmışlık..okurken bile insanın inanası gelmiyor...hatalarını kabul etmesine rağmen,devam eden,ısrarla sürdüren bir erkekle, boyun eğen bir kadın..gerçek yaşamın içerisinde neler var,sadece okumakla geçiyoruz şu an belki,fakat yaşamak kolay değildir bu sızıları.
Kaleminize,yüreğinize sağlık şair.Hüzün dolu olsa da,ibret verici bir yaşam hikayesiydi.Tebrik ederim.Saygılarımla.
Etkileyen bir garip yaşam öyküsü işte.. Burdu... Pekçok yaşanmışlıklara sadece bir örnek.. Akıcı üslubunuzla finale erişmek çok kolay oldu.. Karakalem resim ise, muhteşemdi!. Sayfanızdan şir dolu, sanat dolu doygunlukla ayrılıyorum Efendim, çok takdirlerim yüreğinize ve kaleminize.. Varolunuz!...
NEYAZIK Kİ HAYATIN İÇİNDE YAŞANAN GERÇEKLERİN TA KENDİSİ DİZELER,NEDEN BAŞADIĞI GİBİ GİTMEZ SEVGİLER ? O İKİ SEVEN YÜREK GÜN GELİR BİRBİRİNE DÜŞMA OLUR ÇOK DUYGULU VE BİR KADARDA DÜŞÜNDÜREN İÇLİ DİZELER SEVGİLİ ARKADAŞIMDA ÇOK İÇTEN SES OLMUŞ DUYARLI YÜREĞİNİZİ DUYGULARINIZI USTA KAELEMİNİZİ TEBRİK EDİYORUM.KEŞKE OLMASA BÖYLE HAZİN DURUMLAR AMA OLUYOR NE YAZIK Kİ :(( RESİM ÇALIŞMASIDA ÇOK GÜZEL EMEKLERİNİZE SAĞLIK.BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
Merhaba, duyarlı yüreğinize teşekkürler...Hayatın acıları aşk adına...Sevgiler bazen mantıkla yürütülememekte...Katkılarınızla onur verdiniz değerli kalem...saygılar...
Daha önce düz yazı olarak okuduğum bu hikayeyi şimdi de şiir olarak karşımda görünce bunun bir kurgu olduğuna artık pek de inanasım gelmiyor...Şiir haliyle de oldukça güzel. Ellerinize sağlık. Tebrik ederim.
Merhaba, yazılar bölümünde belirli bir okuyucu var...İstedim ki daha çok okur paylaşsın,empati kursun...Sevmiştim bu hikayeyi...paylaşımınz için teşekkürler...saygı ile...
Son zamanlarda okuduğum hiç bir şiir beni bu kadar duygulandırmadı.Film izler gibi takibettim. Başları gayet romantik ve güzelken sonlarına doğru filmin erkek oyuncusuna nefretim doruğa ulaştı. Bu kişinin siz olabileceğinize zaten inanamadım. Gözyaşlarım klavyeyi ıslattı. Sessiz hıçkırıklarım beni boğdu. Güher hanımın şahsında kendimi buldum. Benim de gelinliğim kiralıktı.Daha fazla yazamıyacağım. Saygılar.
Merhaba, yazılar bölümünde de yayımlanmıştı...İstedim ki daha çok okur paylaşsın,empati kursun...Sevmiştim bu hikayeyi...Çoğumuzun hayat hikayesi benzer durumda...örtüşen duyguların hüzünlendirmesi ortak paylaşımlardan olsa gere...paylaşımınz için teşekkürler...saygı ile...
Karakalem çalışmanıza hayran kaldım, elinize sağlık... Şiire gelince; okurken sanki film izler gibiydim. Çok hüzünlendim ve kurgu olabileceğini düşündüm. Gerçek yaşamda duyuyorum ama böyle hayatlar hiç çevremde yok... Umarım da olmaz.Sizi tebrik ediyorum...Bu dizeler eğer gerçek yaşamdan alındı ise o neden öldü... Sevgilerimle...
Merhaba,takdir ve ilginiz için teşekkürler...bazen gerçekler inanılmaz örneklerle şaşırtıyor...BU olayın tanığıyım...resim için de şükranlarımı sunuyorum...Katkılarınız güzeldi her zamanki gbi..saygılar...
Hocam gelinklik deyince hep içim burkulur,parasızlıktan istediğim gibi bir gelinlik giyememiştim.Ama taksitle aldığımız alyanslarımız otuz sene yaşadı parmaklarımızda tüm sıkıntılara karşın...Şimdi kızım evleniyor mayıs ayında ve benim anne olarak tek isteğim kızımın en güzel gelinliği giymesi... Kaybetmeden sevdiklerimizin değerini bilmeliyiz...acıklı bir anlatımı Hayrunisa Hanım'ın güzel yorumundan hüzünle dinledim.Kaleminiz var olsun İki güzel yüreği kutluyor saygılar sunuyorum efendim... Karakalem çalışmalarınız mükemmel ellerinize,emeğinize sağlık...
Ferda,ca tarafından 12/23/2011 7:25:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ferda,ca tarafından 12/24/2011 11:05:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba, mazi kalbimizde yara...belli bir kuşağın çileleri unutulur gibi değil...Hüzünlenmemize vesile olan benzeri olaylar yaralarımızı debreştirmekte...Öğretmen okulunda siyahbeyaz fotoğraflarımın arasında bir resmimi çocuklarım farketmiş...Ayaklarımda lastik ayakkabı...Belli olmasın diye sonradan suluboya ile köseleye benzetmişim...fakat belli, çocuklar hem şaşırp hem gülüyorlar...Bu günlere böyle geldik...Kolay olmadı...Paylaşımnız için yürekten teşekkürler...saygı ile...
Çok üzüldüm. İçim acıdı. Ne yazıkki hayatta bu gibileri çok. Sonradan pişman olmuş ne fayda. Başka Güherler solmasın, Solmasın da O Güher'e yazık değil mi? Birşeylerin düzelmesi için (düzeleceği de yok ya) mutlaka birilerinin ziyan mı olması lazım. Teşekkürler dile getirdiğiniz için, Hayrunisa hanım da seslendirirken çok zorlanmıştır zannediyorum:( Selam ve saygılarımla...
Merhaba, mazi kalbimizde yara...belli bir kuşağın çileleri unutulur gibi değil...Hüzünlenmemize vesile olan benzeri olaylar yaralarımızı debreştirmekte...Bu günlere böyle geldik...Kolay olmadı...Paylaşımnız için yürekten teşekkürler...saygı ile...
O’nu görmeye ara sıra gidiyorum, Uzakta değil, karşıdaki servi ağacının altında. Üzerindeki menekşeler solmasın diye suluyorum, Hem suluyor hem ağlıyorum. Elif parmaklı yeşil gözlüm, Seni çok özlüyorum çok… Satırları okurken, çok kızdığınızı biliyorum. Lakin bazılarınız, hala benim gibi değil mi? Geç olmadan, sevdiğinizin kıymetini bilin dostlarım, Sevginizi esirgemeyin O’ndan, incitmeyin ne olur. Film geriye sarmıyor, Başka Güher’ler solmasın artık…
Güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
O’nu görmeye ara sıra gidiyorum, Uzakta değil, karşıdaki servi ağacının altında. Üzerindeki menekşeler solmasın diye suluyorum, Hem suluyor hem ağlıyorum. Elif parmaklı yeşil gözlüm, Seni çok özlüyorum çok… Satırları okurken, çok kızdığınızı biliyorum. Lakin bazılarınız, hala benim gibi değil mi? Geç olmadan, sevdiğinizin kıymetini bilin dostlarım, Sevginizi esirgemeyin O’ndan, incitmeyin ne olur. Film geriye sarmıyor, Başka Güher’ler solmasın artık…
Son pişmanlık fayda etmez derler....acıklı bir hikaye... Güzel şiire dökmüşsünüz dost şair...örnekleri çok ...toplumun kanayan yarası bu ... Hayrünisa hanımın duygulu yorumu şiire renk kaymış... Dostlara tebriklerim gönülden....esenliklerle...
Merhaba, mazi kalbimizde yara...belli bir kuşağın çileleri unutulur gibi değil...Hüzünlenmemize vesile olan benzeri olaylar yaralarımızı debreştirmekte...Paylaşımnız için yürekten teşekkürler...saygı ile...
sevgili gönlü güzel dost muhteşem örnek ibret dolu sözler ,şiiriniz pişmanlık er ya da geçte olsa iki tarafa da kazanç oluyor ,RABBİM hepimizin günahlarını affetsin ,kul hakkından uzak tutsun
sizi gönülden kutluyoruz sevgiler selamlar daima...........................
Merhaba, mazi kalbimizde yara...belli bir kuşağın çileleri unutulur gibi değil...Hüzünlenmemize vesile olan benzeri olaylar yaralarımızı debreştirmekte...Bu günlere böyle geldik...Kolay olmadı...Paylaşımnız için yürekten teşekkürler...saygı ile...
COK MUHTESEM BIR SIIR HER IKI YUREGE SEVGILER SAYGIMLAR.BU HIKYEDEKI INSANLAR GIBI YASANMASIN DILERIM BURDA BIR DRAM YASANMIS SEVEN YUREGIN KESKELERIN HATALARIN ACI ZINCIRI GIBI GERCEK YASAM HIKAYESI COK HUZUNLI COK ACI CEKILMIS FILIM GIBI.ABLAMIN MUHTESEM YORUMU HIKAYEDE ALDI GOTURDU SIIRI OKUYANI YASATTI .SEVGILER ABLAM
Çerkez Kızı tarafından 12/23/2011 6:07:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba, mazi kalbimizde yara...belli bir kuşağın çileleri unutulur gibi değil...Hüzünlenmemize vesile olan benzeri olaylar yaralarımızı debreştirmekte...Bu günlere böyle geldik...Kolay olmadı...Paylaşımnız için yürekten teşekkürler...saygı ile...
SELAM OLSUN GÜZEL YÜREĞİNİZE EFENDİM şirin hikayesi beni çok etkiledi ağlamaktan belki on seferde anca okuabildim inşallah beyenirsiniz inanın çok ağllattı beni ve nasıl okuduğumu bilemiyorum inşallah hatalarım olmamıştır burnumu çekmeten başka:)bu aileye çok üzüldüm efendim keşke pişmanlığı eşi ölmeden öncede olsa idi de bu kadar üzmese idi dedim efendim ama çaresi yok işte giden gitti artık ne dese faydasız ne kadar pişman olsa ne fayda artık yok keşke mezarının başında değilde yaşarken onu sevdiğini söylese saçını bir kere okşada idi ama neye yaraki şimdi mezarını suluyor SOLAN GÜHERİ SOLDURMAMK için yaşarken yapacaklarını mezarında yapması neye yarar efendim her okudum hem ağladım bu biten hayata mevlam kimseye vermesin desemde hayatlarımız aynı şimdi yaşayan ölü olarak devam etsemde acılar bitmiyor sondaki tavsiyeleri okuyana bir ibret dilerim bunu okuyan birazcık olsun düşünür temennisi ile sevgi ile kalın efendim
siyahgecem tarafından 12/23/2011 5:51:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
SELAM olsun güzel yüreğinize ben kucak dolusu ugur böceği ve kordela getiridim efendim onların ugur böceğine ve kordelasına hiç mi hiç ihtiyacımız yok inanın efendim yorumları okuyorum ve her dinlediğimde yine ağlıyorum çok güzel yorumlar geliyor bu güzel yüreğe efendim bende çok teşekkür ederim yüce gönlünüze binlerce teşekkür
Merhaba Hayrunnisa hanım, uzun ve zor bir şiiri itinayla ve duygu seli ile icra etmişsiniz, yürekten kutlarım...hem sabır,hem dikkat hem de duygu gerektiren bir çalışma , sesinizle müstesna olmuş...Özellikle son bölümlerde ben de doğrusu hüzünlendim...Güne düşmesini ummuştum olmadı,seçkilerde bazen isabet kaydedilmemekte.Olsun,okuyucunun seçkisini alsın...Dostların yüreğinde taht kurssun yeterki......fakat paylaşanlar duygulu ve anlamlı intibalarını yansıtmaktalar...Sanırım siz de izlemektesiniz... emeğiniz, yürekten icra etmeniz, yorulmanız ve özverileriniz için yürekten tebrik ediyorum değerli kalem...saygılarımla...
selam kıyamam gözünden akan bir damla yaşa çok özürdilerim seni ağlattğım için arkadaşım ina belkı on sefer okumakla bu yorumu bitirebildim ağlamaktan çok üzüldün bende bu hayat hikayesine arkadaşım kıyamam ne olur affet beni seni üzdüğüm için güzel yüreğine incittiğim için arkadaşım özür dilerim
Böyle hikayeleri nereden bulursunuz nasıl yorumlarsınız hiç demezmisiniz bunları dinleyen bitiminde ne hale gelir acaba sağlığına birşey olurmu senin bu yorumların beni hep böyle ağlatacakmı. o doyumsuz yorumların bundan sonra dilerim neşeli öykülerle karşımıza çıkar ağlamaktan bi hal oldum güzel değil mükemmel üstü yorumundan dolayı kutlarım seni arkadaşım saygı ve selamlarımla..
O’nu görmeye ara sıra gidiyorum, Uzakta değil, karşıdaki servi ağacının altında. Üzerindeki menekşeler solmasın diye suluyorum, Hem suluyor hem ağlıyorum. Elif parmaklı yeşil gözlüm, Seni çok özlüyorum çok… Satırları okurken, çok kızdığınızı biliyorum. Lakin bazılarınız, hala benim gibi değil mi? Geç olmadan, sevdiğinizin kıymetini bilin dostlarım, Sevginizi esirgemeyin O’ndan, incitmeyin ne olur. Film geriye sarmıyor, Başka Güher’ler solmasın artık…
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Sonrası malum, Yüzükten sonra fotoğraf çektirmeye gittik. Üzerinde aldığım ,bakışları kadar yeşil takım vardı, Çok sevmişti. “Elbise senin, gözlerin benim olsun” dedim, Tebessüm etti…
Vesikalıkla beraber boydan çektirdik, Fotoğrafçının “yaklaşın” komutuyla, Yüz yüze poz verdik. Utandık ve ürperdik ilk defa, Mutlu olmuştuk… NERDEN NASIL BAŞLAYACAĞIMI İNAN BİLMİYORUM TOPRAĞIM.O KADAR GÜZEL ANLATMIŞSIN Kİ HAYATIN KESİİTİNİ,DİLİYORUM Kİ BU BİR KURGU OLSUN.AMA SANMIYORUM TELEPATİ BÖYLE BU KADAR KURULUR MU BİLMİYORUM SANMIYORUM. ÖNCE NİŞANLIK RESİM DEMEK GELDİ İÇİMDEN.EVET O GÜNLERİMDE BENİM DE BÖYLE BİR ANIM OLMUŞTU AMA BU GÜN HALA EŞİM SÖYLER VE O ÖZLEMİNİ UNUTAMAZ.BEN HALA PİŞMANLIK DUYRIM EVLENİRKEN BİR RESİM ÇEKTİRMEDİK.NEYMİŞ BÜYÜKLERİN YANINDA BÖYLE ŞEYMİ OLURMUŞ. DEBREŞTİRDİNİZ YARALARIMI ANLATMAYACAĞIM YAAMIYORUM İNAN CANI GMNÜLDEN KUTLUOY.BUNUN BİR KURGU OLMASINI TEMENNİ EDİYORUM İNŞALLAH ÖYLEDİR
Merhaba, mazi kalbimizde yara...belli bir kuşağın çileleri unutulur gibi değil...Hüzünlenmemize vesile olan benzeri olaylar yaralarımızı debreştirmekte...Öğretmen okulunda siyahbeyaz fotoğraflarımın arasında bir resmimi çocuklarım farketmiş...Ayaklarımda lastik ayakkabı...Belli olmasın diye sonradan suluboya ile köseleye benzetmişim...fakat belli, çocuklar hem şaşırp hem gülüyorlar...Bu günlere böyle geldik...Kolay olmadı...Paylaşımnız için yürekten teşekkürler...saygı ile...
Hocam göz yaşları içinde okudum. Hepimiz böyle hatalar yapıyoruz. Düşünmeden etmeden. Size kızmıyorum. Hatayı itiraf etmek de güzeldir. Lakin nur içinde yatsın, rahmetli sizi affetmiş gibi anladım. Hayrunisa hanımın da sesi mükemmel olmuş. Hataların olmaması dileklerimle. Saygılarımla
Merhaba, mazi kalbimizde yara...belli bir kuşağın çileleri unutulur gibi değil...Hüzünlenmemize vesile olan benzeri olaylar yaralarımızı debreştirmekte...Bu günlere böyle geldik...Kolay olmadı...Paylaşımnız için yürekten teşekkürler...saygı ile...
Merhaba, mazi kalbimizde yara...belli bir kuşağın çileleri unutulur gibi değil...Hüzünlenmemize vesile olan benzeri olaylar yaralarımızı debreştirmekte...Bu günlere böyle geldik...Kolay olmadı...Paylaşımnız için yürekten teşekkürler...saygı ile...
O’nu görmeye ara sıra gidiyorum, Uzakta değil, karşıdaki servi ağacının altında. Üzerindeki menekşeler solmasın diye suluyorum, Hem suluyor hem ağlıyorum. Elif parmaklı yeşil gözlüm, Seni çok özlüyorum çok… Satırları okurken, çok kızdığınızı biliyorum. Lakin bazılarınız, hala benim gibi değil mi? Geç olmadan, sevdiğinizin kıymetini bilin dostlarım, Sevginizi esirgemeyin O’ndan, incitmeyin ne olur. Film geriye sarmıyor, Başka Güher’ler solmasın artık…
yürek feryadı yangınlar gönlümüze aktı dost allah yar ve yardımcımız olsun güzel yüreğine sevgiler olsun...
Resim ve şiir beni büyüledi ve birbirine uyum dalgalarında kayboldum desem abartmış olmam.
Canı yürekten kutluyor ve başarıların daim olsun hocam