Bir çift gözüm var donuk, kabul etmiyor konuk Sanırım seni bekler, sanadır bu dilekler Senin gözlerin ne renk, her rengin rengime denk Sana kurban olayım, ne olursun bir şans ver.
Âlemin şairi kim, söyle de bir sorayım Aşk nedir bir söylesin, harf harf akayım sana Belki ikna olursun, bir umut işte, anla Sensizlik bir ölüm, acıklıdır bu bölüm.
Benden ne istersen al, bak kalbim bile hazır Bir görüşme ayarla, bu iki kalp buluşsun Sakın korkma bu bir aşk, sevenden gelmez zarar İnan ki sevdiğimsin; gel, gel de bu kalbe bak.
Manzarası muhteşem, resmen her şey çok güzel Ama neye yarar ki, içinde sen olmadan Gözlerim kör bakıyor, aşk kalbimi yakıyor Varsın yaksın külliyen, sana fedadır bu can.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Bir Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Bir Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benden ne istersen al, bak kalbim bile hazır Bir görüşme ayarla, bu iki kalp buluşsun Sakın korkma bu bir aşk, sevenden gelmez zarar İnan ki sevdiğimsin; gel, gel de bu kalbe bak.
Manzarası muhteşem, resmen her şey çok güzel Ama neye yarar ki, içinde sen olmadan Gözlerim kör bakıyor, aşk kalbimi yakıyor Varsın yaksın külliyen, sana fedadır bu can
Bir görüşme ayarla, bu iki kalp buluşsun
Sakın korkma bu bir aşk, sevenden gelmez zarar
İnan ki sevdiğimsin; gel, gel de bu kalbe bak.
Manzarası muhteşem, resmen her şey çok güzel
Ama neye yarar ki, içinde sen olmadan
Gözlerim kör bakıyor, aşk kalbimi yakıyor
Varsın yaksın külliyen, sana fedadır bu can
emeğinize saglık saygımla..kutladım..................................