(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİ GÜN DOSTLARINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİ GÜN DOSTLARINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herşeyin çıkara menfaata dayandığı bu dönemde gerçek dostu bulmak kolay değil, Şayet binlerce arkadaşım olsun dersen her yaptığını taktir et ve önünde eğil. Hayat bu hale gelmiş. Tebrik ederim Jale hanım...
Kimse kimseye Muhtaç değil aslında Herkes herkese muhtaç Fırtına halinde
Aklına gelir Dost ararsın Çaresizliğin Ayağına dolandığında Bir sor kendine Kaç kişiye Gülümseyerek Elini uzattın İyi anında…
İnsan ıssız bir adada yaşamak zorunda kaldığında temel ihtiyaç malzemeleride varsa yaşar.Hemde çok rahat yaşar.Kendi kendine yeterek yaşar.Fakat sadece yaşar.Toplumun içinde yaşamak gibi olmaz.İnsan toplumsal bir varlık olduğundan tek başına yaşaması eksik kalır.İllaki başka insanların iş bölümü yaptığı çeşitli meslek dallarıyla meydana getirdiği toplumumuzun her bireyine ihtiyacı vardır.Muhtaçlık burdan gelir.Saygılarımla...
Sevilmeden kaç kişiyi sevebildin...
Kutluyorum ..Saygılarımla...