Bir peri kızıydı adeta Kuğu gibi süzülen Zümrüt yeşili gözleri ile Bir çok şiirde Leyla’sı olmuştu Onu canından çok seven Soner’in Zerafeti ve sevgi dolu yüreği Olmuştu yüzlerce şiirine ilhamı Bazen baksada buğulu dünyaya Hiç küskün olmadı hayata Hep bir gülümse vardı Dudak kıvrımlarında Sevgi tohumu serpilmişti Bu devrin Leyla’sı ve Mecnun’un Huzurlu yüreklerine On bir yılı aşmıtı evlilikleri Rabbim yaratmıştı onları birbiri için Her şiirinde anlatırdı bıkmadan Yeşil gözlü Leyla’sını Hecenin ustası Soner Dileğim mutlulukları hiç bitmesin Ve herkes feyz alsın Birbirine delice bağlı Bu iki kocaman yürekten...
Yana,yana kora döndü yâr bağrım Viranedir artık bak gönül bağım Sanadır hep sana gülüm ağıdım Bir kenara itilip, unutulmasak ....DİYOR DURAK41
SEVGİLİ SONER ÇAĞATAY VE EŞİ ZÜBEYDA ÇAĞATAY’A SEVGİLERİMLE İKİNİZİDE ÇOK SEVİYORUM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEŞİL GÖZLÜ LEYLA’M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEŞİL GÖZLÜ LEYLA’M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ALLAH NAZARDAN KORUSUN MUTLULUKLARI BİTİMSİZ OLSUN DEĞERLİ DOST USTA ŞAİRİMİZ SONER BEY VE SEVGİLİ EŞLERİNİN VEFALI YÜREĞİNE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM RABBİM HER DİLEYENE VERSİN MUTLULUKLARI.DAİMİ BAŞARI DİKELERİMLE SELAM SEVGİLER.
NE GUZEL VEFA DOSTLUGU DOSTUN GUZEL BIR SIIR HEDIYESI TANRIM SEVENLERI AYIRMASIN BIRBIRLERINE BAGISLASIN SEVGI ASK TUTKU GUZEL BIR DUYGUDUR DILERIM HER YUREK SEVDIGINE KAVUSSUN.YESIL GUZLU LEYLAMI SEVDIKLERINE BAGISLASIN NAZARLARDAN KORUSUN TANRIM KORUSUN KOLLASIN .MUTLULUKLARI DAIM OLSUN. ,
İki gönül kardeşimi bende tanımaktan büyük haz duydum.Sevgili Soner ve eşi Zübeyde mevlam acılardan ve hüzünlerden onları ırak etsin,hayatları sevgi mutlulukla dolsun.Ömürleri bahar olsun.Gam_seli uslubuylada taçlandırmış bu güzelliği. Her acı geçmişde kalır ümidiyle sevgilerimi yolluyorum bu üç güzel insana..
Yana,yana kora döndü yâr bağrım Viranedir artık bak gönül bağım Sanadır hep sana gülüm ağıdım Bir kenara itilip, unutulmasak ....DİYOR DURAK41
Allah mutluluklarını bozmasın, yuvalarında huzurları hiç tükenmesin, seninde yüreğine sağlık canım arkadaşım kaleminiz daim ve dik olsun sevgiler gül yüreklim...
Canım Gam_Seli ağlattın bizi. Çayım demliydi, gözyaşımdan abdest suyuna döndü sabah sabah. İnan hayatıma girip beni ve bizi değiştiren bir mucize insansın. Kalbini ve ruhunu çok seviyoruz. Hayatımın bir dönüm noktasında seninle tanıştım. Keşke seni yıllarca önce tanısaydım. Hayatımızın bir parçası oldun. Seni görmediğim gün, bir şeyler eksik gibi geliyor. Sevilmek; bilhassa senin tarafından sevilmek bizi bahtiyar etti.
Kovsan da biz yine geliriz, çocukların kardeşimiz oldu. Ailece seni çok seviyoruz. Bizimle hep ol, hep yaşa.
Rab'bim mutluluklarını daim etsin. Kem gözlerden korusun. Güzel yürekli arkadaşım eline, emeğine, nefesine sağlık. Seni seviyorummmmmmm ve öpüyorum papişimmmmm...
şiire apayrı tad katan kaleminize ve sesinize
sağlık efendim.Çok güzeldi her şey gönlünüzce olsun
saygılarımla..