(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boğazda Bir Saray şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boğazda Bir Saray şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kara Kitap'ın Boğazın Sularının Çekildiği Gün adlı bir bölümü vardır. Kimbilir kaç sessiz kalamayan şair ortaya çıkmıştır o gün? Haklısınız, öykünün bir yerinden sultan, bey, paşa girmişse şair diüer tarafından çıkmak zorundadır; ya sessizce, ya da bir çuval içinde. Saygılarımla.
Duygular farklılaşmaz ama hayatımıza yansımaları değişir. Sultan için hoş bir duygudur da, cariye için en büyük talihsizlik. Şaire gelince: Aşk söz konusu olduğunda boynuna bağlanan taşı lafı mı olur?
Şair iki aşkı da yaşar. Hem kendininkini, hem de sultanınkini. Şairin yazdığı dizeleri sultan aşkına fısıldar; aşkı da bilir ki o dizeler şairdendir. Kimse sesini çıkarmaz. Ta ki şair bir gün yüksek sesle kendininkini itiraf edene değin. Sevgilerimle.
kıssadan hisse o zaman;
aşkın içinde bir sultan bir de cariye varsa
şair gizli yaşayacak aşkını
ya da verecek başını...
ki vermeyi tercih edecektir değil mi..?
adı üstünde şair...
dostça...:)