Madem beşik kertmesi Bari yakışıklısından seçelim Bal dudaklı ölümü. Biz istediğimiz yerde, Bizim seçtiğimiz zamanda, Muhtemelen dostlar arasında Erelim muradımıza.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yavuklu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yavuklu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölümün diğer tüm kısmetlerden farkı siz çağırdığınızda itirazsız yanınızda bitmesidir (Yine de davetsiz gelmeyi daha bir sever). Geldiğinde yakışıklı ya da güzelse atılıverin kollarına. Beğenmediyseniz, göndeverin gitsin. Aşıkların en sadığı ve sabırlısıdır o.
Yaşama hakkını insana iki bencil insan egosunu doyurmak için veriyor,ve ölümü seçme hakkınıysa (öyle bi hakkın yok diyerek) Tanrı'nın verdiği canı illa ki Tanrı alır diyerek kıstırıyorlar köşeye... Biz kendi hayatımızı kendimiz seçme hakkına sahip bile değiliz ki ölümü nasıl seçeceğiz :S
Yeri ve zamanı seçmek her zaman elimizde. Tabi "O zaman yer Cakarta olsun, yıl da 2097" derseniz bu dileğinizin gerçekleşmesi kolay olmaz. Ama öte yandan "Apartmanın bahçesi, bizim balkonun altı, zaman da dört dakika sonra; yemeği ateşten alayım da" denildiğinde her şey elinizin altındadır. Sevgilerimle.
Güzeldi şiir birkac kelimede kocaman bir anlatım kutlarım,
Saygı selamlarımla.