Beynimin boş odalarında kayboluyor anılar Boş çarşaflara sarılmış umudum. Kırık dökük bir ev, kuytularda kalmış bir mezar.
Nazım’ın gösterdiği yoldan gidiyorum. Titreyen ellerimden yardım isteyip bir mum yakıyorum.
Cahit Sıtkı’ nın kitaplarını okuyarak büyüdüm Hayatın neresindeyim, kimim, bu ben miyim, ne yapıyorum ? Dün nasıldı, yarın ne olacak ?
Çengelli bir iğne ile tutturulmuş güne bağlanmış yaşam Örümcek ağı gibi karmakarışık aynalar, ben miyim kırık ? Yoksa, aynadaki yakın diye baktığımız uzaklar mı ?
Yapay bir ateş miydi yaşam ve acı. iki gölgede nasılda bekliyor ayrılık denen oyun insanı. Yer, gök sınırsız sınır ölüm değmeden geçiyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ GÖLGEDE BEKLER AYRILIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ GÖLGEDE BEKLER AYRILIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadir Yeşil yorumunu çok beğenirim...Muhteşem şiirinize de çok güzel ses olmuş...Şiire,şaire ve yoruma tebriklerimi bırakıyorum...İki güzel yüreğe saygı ve selamlarımla efendim ...Kaleminiz var olsun...Konu seçiminize,dizelerdeki imgelerin iç içe geçerek bir bütünlüğü şiire aktarışınıza, değerli şair ve şiirlerinizi ustaca şiire işlenişine hayran kaldım. çok beğendim usta kalem...
Ferda,ca tarafından 12/21/2011 7:08:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nereye baksam ş i i r oluyor.
ah şair
ne çok kelime biriktirmişiz..
hatırlar mısın dostum diye başlayan
uzun bir sohbete gidesim var..
Çok beğendim
Tebriğim ve selamlarımla