(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE DERSİN ??? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE DERSİN ??? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
allahın varlığını bu derece yazılmasının bunu yazıya dökenin bir mertebeye eriştiğini gösterir hocam.daha ötesi yok. söylenecek söz yok. herkes bilir bunları ama bu derece etkili yazamazdı. tebriklerimin ufku yok...kocaman bir lütuf bu bence...
HANGİ RUH HALİNLE YAZDIN BUNU AZADEM. HARİKA GEÇEKLER VE DUYGULARIN YOĞUNLAŞTIĞI O AN'A NE MUTLU Kİ SES OLUP KULAĞIMIZI, SÖZ OLUP DİLİMİZİ KİLİTLEDİ BU ŞİİR. SEVGİLİ GÜL YÜZLÜ GÖNÜL SÖZLÜ GÖNÜL DOSTUM. TÜM MUTLULUKLARI VE EN GÜZEL GÜNLERİ DİLİYORUM SEVGİ DOLU YÜREKLERİNİZE . GÜNAYDIIIN....BU ÇOK GÜZEL BİR ANLATIMLA..... SEVGİ VE SAYGILARIMLA ....
adalet morkoç tarafından 12/16/2011 1:43:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yorulan yorgunluk nerde dinlenir ? Bakilik-fanilik nasıl anlanır ? Baharda kainat nasıl canlanır ? Bu devr-i alem hiç dinmez mi dersin ? _______________________________
Yorulan yorgunluk nerde dinlenir ? Bakilik-fanilik nasıl anlanır ? Baharda kainat nasıl canlanır ? Bu devr-i alem hiç dinmez mi dersin ?
Ne kadar guzeldi ,gozlerimi kapayarak yorumla dinledim iki kez , yuregim titredi ... Gonulden sizi , yureginizi , kelaminizi kutladim . Selam / Saygimla...
Biliriz de bilmezden geliriz hakkın hikmetini, Elimizle katlederiz şu dünyanın güzelliğini, Esirgeriz herkesten yaradanın bize verdiğini, Sorgu güzel,duygu güzel , kutlarım şiirini.......ÇİMDİK...
Sadece kutlamak yetmez bu şiiri.Duvara asıp, gaflete düştüğümüzde bakmak gerekir.Bütün bunların müsebbibiyle aşık atılamaz dost kalem.Harikaydı dizeleriniz.Kutlarım.
Dil nasıl konuşur göz nasıl bakar ? Ateşsiz-dumansız nasıl da yakar .. Gönül su mudur ki yàrine akar ; Mirzalar Kerem ce yanmaz mı dersin ?
Ders olarak okutulacak güzel bir şiir yürekten kutlarım değerli gardaşımı.İnsanı derinden derine düüşündüren ve iç dünyasına döndüren bu güzereğe gönül dolusu sevgilerim
Rabb im sizi ve sizin gibi yazanları çok etsin..şiiri dinlerken devasalığı karşısında başımız döndü..dimağımız kesildi..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
Serbest şiirle bile yazılması çok meşakkali olacak bir konuyu tereyağından kıl çeker gibi hece şiirinde işlemek; Hele birde alışılmışın dışında, basma kalıp sözcüklerle değilde sıra dışı kelimelerle. Muhteşemdi, seslendirmesine zaten yorum yetmez. Kutlarım usta kalemi. Saygı ve selamlarımla...
kutluyorum