yar... canan... "bir tanem" denilen, ve uğrunda ölünen yar, ben olsam…
her güneş batımında her günün akşamında pencerenin yanında kara gözler hasretle ufka bakıp dikkatle bekliyorsa birini beklenense seveni o beklenen yar ben olsam…
özlensem aransam uğruna ağlansam sevsem sevilsem kale alınsam sevgiye kansam kendimi mutlu sansam çok şanslı o insan istenen yar ben olsam…
küçücük bir bahçede sevgi dolu o evde bir karanfil sularken yahut bir gül dererken bazense beş çayında yalnızca yudumlarken kapı zili çalınca yürekler hoplayınca kimdir diye sorulsam o gelen yar ben olsam…
hasret duysa o güzel haber salsa çabuk gel ayrılıklar olmasa sevenler ağlamasa bazen gelen gecikse bekleyen yar özlese hasretlik buram buram kara gözde nemlense bu halden mutlu olsam nemlendiren yar ben olsam…
yar beni unutmasa ömrümce ağlatmasa sevdamız destan olsa dilden dile dolaşsa canım feda denilsem dünyalarca sevilsem kıymetim çok bilinse uğruma da ölünse yar canan bir tanem denilen ve uğrunda ölünen yar ben olsam...
Karakalem çalışması bana aittir
Şiirimi nadide sesiyle yorumlayan Hayrunisa hanımefendiye teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN OLSAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN OLSAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kare kalemdeki resim yetmezmiş gibi aynı kalem şiire aks etmiş..Hüznün yürekleri sarıpta sevdiğini beklemek, istemek severken canan için ölümleri göze almak gibi..... çok içten ve hüznün ümitle kucaklaşmış bir şiir okudum elinize sağlık saygılarımla....
yazımız farklı fesefemiz bir aziz dostum.ben de sevgilerde hüzünde olsa güzel nedenleri de geride bırakırlar....çok düzenli şiirlerin varmış şimdi okumaya başladım...ben senin gibi düzenli yazamıyorum biraz daha özgür ve serbestlik va senin gibi güzel bir kalemle tanıştığıma tekrar memnun oldum...
Merhaba değerli kalem...her şeyde güzel bir neden aramak gerek...eleştiri vesile oldu...anlamlı ve yürek sesinizle sayfama demetler dökmüşsünüz...mutlu oldum...teşekkürler...saygılar...
yar beni unutmasa ömrümce ağlatmasa sevdamız destan olsa dilden dile dolaşsa canım feda denilsem dünyalarca sevilsem kıymetim çok bilinse uğruma da ölünse yar canan bir tanem denilen ve uğrunda ölünen yar ben olsam... ********************
Yılları durduracak / Güneşi doğduracak Dünyamı dolduracak / Bir sevgi istiyorum
Deli gibi sevecek / Ömür boyu sürecek Gözlerimde tütecek / Bir sevgi istiyorum
Halimi anlayacak / Derdime katlanacak Benimle ağlayacak / Bir sevgi istiyorum -------------------------------------------- Kim istemiyor ki?.. Aman efendim çıkarların çatıştığı bir Dünyada çok şey istiyoruz zaman zaman...Hep bana, Rab bana diyoruz.. Vermeden Almak Allah'a mahsustur, desem de: gerçekte, kimi zaman verdiğimiz kadar değerin onde birini bulamıyoruz. İşte kahreden o oluyor bizi.. Şiirin tem'i böyle sanırım.. Karakalem resim ise. muhteşem!.. Sanat dolu bir yürek ve sayfa. Çok takdirlerim yüreğinize efendim. Varolunuz!...!
Merhaba değerli kalem epeydir gözükmediniz sanırım...Yeniden hoş geldiniz...Sevgilerde çıkar olmamalı desek de bazen sevilmeyen de sevmemeye başlıyor...Aslında gerçek sevgi beklentisiz...koşulsuz ve sınırsız olmalı...Böyle sevdalar tarihe mal olmuştur...fakat vuslatı yoktur...Çünki aşkın şiddeti arttıkça beklentiler ve davranışlar değişmekte...Bu tür sevgiler sonunda genellikle "ilahi aşka döndüğünden sevilen insan artık tanınmamaya başlıyor...Neticede herkes sevilmek ister...Fakat bazıları hep sevmeden sevilmeyi yeğliyor malesef..uzun ve anlamlı yorumunuzdan mutlu oldum...yüreğiniz var olsun...sevgiyle kalın... mutluluklar...saygılar...
İstenen ve istekler sevgiden ve sevgiliden...iç içe geçmiş duyguların aktarımı şiirede zordur aslında...Usta Kalem, resim çalışmanızda olduğu gibi, şiiriniz de çok başarılıydı.Beğeni ile dinledim sevgili Hayrunisa Hanım'ın güzel yorumundan...Kaleminiz yorulmasın efendim..İki güzel yüreğe saygı ve sevgilerimle...
yar beni unutmasa ömrümce ağlatmasa sevdamız destan olsa dilden dile dolaşsa canım feda denilsem dünyalarca sevilsem kıymetim çok bilinse uğruma da ölünse yar canan bir tanem denilen ve uğrunda ölünen yar ben olsam...
Resim çalışmanız çok güzeldi, fırçanızdan ve kaleminizden süzülen duygular mükemmeldi, ellerinize, yüreğinize sağlık, gönülden kutluyorum, sesiyle yürek sesinize katkıda bulunan sevgili şairemiz Hayrunisa Hanımın da nefesine sağlık, çok güzel, etkili bir yorumdu yürekten tebriklerim. Esen kalınız...
Kar altında resim çalışmanız çok mükemmel. Şiirinize gelince istek şart kipiyle örülmüş, şartların isteğe bağlı olduğu görülmüştür. Karşıdaki ne der bu işe; gönül gönülü çeker ise, olur, ince işler...
bende olsam ben olsam ben de yar olsam yarda yar olsam
ne güzel dizeler ses tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevi sanat dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam..:) sevgim saygım selamlarımla...
dilekleriniz kabul olur inşallah çok güzeldi beğeni ile dinledim güzel yüreğiyle şiire renk katan hayrunisa hanımında yüreğine sağlık her iki dosta selam olsun saygılar
yar beni unutmasa ömrümce ağlatmasa sevdamız destan olsa dilden dile dolaşsa canım feda denilsem dünyalarca sevilsem kıymetim çok bilinse uğruma da ölünse yar canan bir tanem denilen ve uğrunda ölünen yar ben olsam...
Böyle bir sevgiye,bütün kapılar açılmalı mutluluk dolmalı yüreklere vuslata erip kavuşmalı sevenler
Kaleminize yüreğinize sağlık üstadım değerli kaleminizden yorumuyla duygulu dizeleriyle harika bir eser okudum canı gönülden tebrikler en içten saygılarımla her daim...
Merhaba değerli kalem...frekanslar tuttu mu yüreklerden pencerel açılırmış sevgiye...duygular tel tel olrmuş satırlarda...Nadide ve anlamlı dizelerle ne güzel katkıda bulunmuşsunuz...yürekten teşekkür ediyorum efendim...saygı ile...
güzellikleri paylaşmak erbaabı ile paylaşmak ne güzel...anlayan özümseyen yorumlayan...anlamlandıran...kıymet biçen değerli dostlarla...yurekten teşekkürler...saygı ile...
Sevmek güzeldir ama sevilmek daha bir başka.. Özlenmeyi,sevilmeyi,aranıp sorulmayı kim istemez? Öylesine güzel anlatımdı ki çok etkilendim hocam.. Hayrunisa hanım da şiiri hakkını vererek yorumlamış.. Müziğiyle resminizle bütünlük oluşturmuş.. Yürekten kutluyorum.. Selamlar Saygılar İzmir'den..
yorum ayrı bir renk katmış...resim hele hayalini kurup hep yaşamayı istediğim yeri yansıtmış üstüne de ben olsammmm demişimm yorum bile yapamıyorum harika ötesi bir şiir yazmış usta kalem..yazan kalem hisseden yüreği kutluyorum. Saygılarımla
Merhaba...şiirimi attıktan sonra sizlerin anlamlı...nadide...duygulu...içten duygularınızı paylaşmak ne kadar mutlu ediyor inanın...Yüreğinize sağlık...Arzu ettiğiniz mutluluklar diyarında sevdiklerinizle birlikte bulunmanızı temenni ediyorum en kalbi duygularımla...saygılar....
İKİ CAN DOSTUMUN SANAT ADINA DÜETİYDİ SANKİ..PASTADAKİ PAYIN ŞAİR VE RESSAM YÜREK ADINA HAKKINI TESLİM ETMEK GEREK ELBETTE..SEVGİ ADINA SEVGİLİYE SİTEMDİ..GERÇEKTEN ÇOK ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU AKIŞIYDI. ..YİNE HARİKA BİR ANLATIMDI..ÇOK GÜZELDİ. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR , KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA.
Merhaba değerli kalem dostum...O kadar naif ve candan ifadeler kullanmışsınız ki...paylaşmaktan çok mutlu oldum...Yüreğinize sağlık...çok teşekkürler...saygı ile...
özlensem aransam uğruna ağlansam sevsem sevilsem kale alınsam sevgiye kansam kendimi mutlu sansam çok şanslı o insan istenen yar ben olsam…
Sevmek ve sevilmek ne güzel bir duygudur.Özlenmeyi,sevilmeyi,aranıp sorulmayı kim istemez? Beğeni ve haz duyarak dinledim.
Faruk Nafiz Çamlıbel bile şiirinde,--Bekleyenim olsa da razıyım kavuşmasam --- demiştir. Fondaki karakalem çalışmanız harika olmuş.Bu sanat sayfasından ayrılamadım. Kaleminiz ve ilhamınız daim olsun efendim.
Hayrunisa hanım da şiiri hakkını vererek yorumlamış Selam sevgi saygılar.
gül peri tarafından 12/15/2011 12:34:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba herkes eserde kendi dünyasını bulurmuş elbette...Sevgi dolu yüreğinizden inci mercan dökülmüş sayfama...Mutlu oldum paylaşarak değerli kalem....sevgi insanı...Çok teşekkürler...saygı ile...
yar beni unutmasa ömrümce ağlatmasa sevdamız destan olsa dilden dile dolaşsa canım feda denilsem dünyalarca sevilsem kıymetim çok bilinse uğruma da ölünse yar canan bir tanem denilen ve uğrunda ölünen yar ben olsam...
MUHTEŞEMDİ ARZULARIN DİZELERİ.... iNŞALLAH DOST, DEMEK GELDİ İÇİMDEN... VE HARİKA İNSAN, SEVGİLİ HAYRÜNİSA HANIMIN YORUMU ŞİİRE RENK KATMIŞ... HER İKİ DOST YÜREĞE TEBRİKLER....VE GÜZEL KARAKALEM ÇALIŞMASINI DA AYRICA KUTLARIM... SELAMLAR ESENLİKLER DOSLARA....
harika bir şiir..özlem nakış nakış işlanmiş mısralara..ve bu güzelliğide sayın hayrun nisa şenel çok güzel yansıtmış ...şiiriniz can bulmuş...tebriklerim kalben
yar... canan... "bir tanem" denilen, ve uğrunda ölünen yar, ben olsam…
her güneş batımında her günün akşamında pencerenin yanında kara gözler hasretle ufka bakıp dikkatle bekliyorsa birini beklenense seveni o beklenen yar ben olsam…
özlensem aransam uğruna ağlansam sevsem sevilsem kale alınsam sevgiye kansam kendimi mutlu sansam çok şanslı o insan istenen yar ben olsam…
küçücük bir bahçede sevgi dolu o evde bir karanfil sularken yahut bir gül dererken bazense beş çayında yalnızca yudumlarken kapı zili çalınca yürekler hoplayınca kimdir diye sorulsam o gelen yar ben olsam…
hasret duysa o güzel haber salsa çabuk gel ayrılıklar olmasa sevenler ağlamasa bazen gelen gecikse bekleyen yar özlese hasretlik buram buram kara gözde nemlense bu halden mutlu olsam nemlendiren yar ben olsam…
yar beni unutmasa ömrümce ağlatmasa sevdamız destan olsa dilden dile dolaşsa canım feda denilsem dünyalarca sevilsem kıymetim çok bilinse uğruma da ölünse yar canan bir tanem denilen ve uğrunda ölünen yar ben olsam ---------------- Hüzünlü ve istemlerin bir yğını gördüm ...Kutlarım sevgi ve saygılarımla...
Merhaba Durak bey...duyarlı yüreğinize teşekkürler... değerli katkılarınız için ne güzel...yıldız serpmişsniz dizelere...kaleminize sağlık...saygı ile...
yar beni unutmasa ömrümce ağlatmasa sevdamız destan olsa dilden dile dolaşsa canım feda denilsem dünyalarca sevilsem kıymetim çok bilinse uğruma da ölünse yar canan bir tanem denilen ve uğrunda ölünen yar ben olsam Harika dizeler, çok beğendim yüreğine sağlık .Bu dizeler Sadi'nin dörtlüğü anımsattı... CAN FEDA geceler geçer göz kapayamam özlemimden yastığa baş koyamam kendi ellerinle döksen kanımı bu canımı sana haram sayamam Sadi- Tebrikler, sevgilerimle... Karakalem çalışmalarınız mükemmel, tebrikler...
canandemirel tarafından 12/15/2011 8:58:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
MERHABA EFENDİM yine sevgi bahçesinde sevgi dermiş güzel yüreğiniz beklenen olmak galiba en güzeli çünki beklemek kadar zor bişey yok :)yürek seviyi nakış nakış işlemiş yine beyaz sayfalara sevgileye güzel bir çağrı akmış beklenen yar olmak güzel bir istek güzel bir yakarış yüreğin istediği dilerim hep sevgiyle beklenen yar olursunuz kaleminiz kadar yüreğinizin de güzel olduğu şiirlerden belli oluyor efendim ömür boyu mutlu olmanız dileğimle sevgi çiçekleri bırakıyorum nadide sayfanıza sevgi ile kalın hoşçakalın
selam beyenmeniz beni çok mutlu ediyor efendim eşiniz hanıfendiye hürmetlerimi iletirseniz sevinirim efendim mutluluğunuz daim olsun mevlam sizileri nazardan korusun dilerim sevdikleriminhep mutlu olmasını isterim efendim iyi geceler diliyorum elleriniz dert görmesin tablo çok güzel heyranlıkla seyrettim ben özelikle eski renkleri kullandım siizn istediğinizdir diye ama şimdi çok güzel omuş hoşçakalın
Merhaba Hayrunisa hanımefendi...yine sürpriz yaparak yeni bir nadide esere imza atmışsınız...çok yerinde...anlamlı ve şiirle örtüşen bir yorum olmuş...eşimle paylaştık akşam hediyesi olarak...Şiirin seslendirme ile yüklendiği anlam bambaşka...Dizelerin yüklediği anlamı o kadar güzel ifade etmişsiniz ki...Etkilenmemek mümkün değil...estetik bir eserin eksiklikleri sesinizle tamamlanmış adeta...Yorumlarınız ve zahmetleriniz için çok teşekkür ediyorum...saygılarımla...
hasret duysa o güzel haber salsa çabuk gel ayrılıklar olmasa sevenler ağlamasa bazen gelen gecikse bekleyen yar özlese hasretlik buram buram kara gözde nemlense bu halden mutlu olsam nemlendiren yar ben olsam…
çok güzel sevgi şiiriydi fon ve yorumda mükemmel kutlarım..
yürekler hoplayınca
kare kalemdeki resim yetmezmiş gibi aynı kalem şiire aks etmiş..Hüznün yürekleri sarıpta sevdiğini beklemek, istemek severken canan için ölümleri göze almak gibi.....
çok içten ve hüznün ümitle kucaklaşmış bir şiir okudum elinize sağlık
saygılarımla....