(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK ALÇALDI BU GÜN KUŞLAR............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK ALÇALDI BU GÜN KUŞLAR............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlünün güzel ve uhrevi duyguları...Her kalpte olmayan...Rabbim bizi doğru yoldan ve RASUL'UNUN İZİNDEN AYIRMASIN...Amel defterine yazılsın diliyorum....Sevgilerimle kalemine yüreğine sağlık....ESRA
yoksa hayat mı memnuniyetsizlik / biz mi memnun değiliz kendimizden ?
Manevi yanı olan dizelerdi...tebrikler gönül sesinize... Dilerim Allah memnun olanlardan eylesin,acılardan uzak tutun bizi... Selamlar esenlikler gönülden dost...
Nerden geldiğimizi nereye gidecegimizi biliyoruz aslında, bilsek ki bu hayatta herşey bir lûtuf insan oğluna.. bilsekki adımızla değil yaptıklarımızla anılacağız ardımız sıra bilsekki azla yetinmeyen çoğu bulamaz asla.. ve bilsekki hamd ettikçe çoğalacak nimetimiz... belki o zaman memnun kalacağız hem hayattan hem kendimizden.. Her koyun kendi bacağından asılır ne diyelim .. SUBANALLAHU BİHAMDİHİ SUBANALLAHLAZİM ESTAĞFURULLAH...(Bereket ve sabır ya RESULLAH ) Sevgimle..
kimsenin kimseyi böyle yargılama hakkı olabilir mi ? inanmak yada inanmamak lafla değil biliyorsunuz ,insanın gönlündedir ,bu yargı yalnızca ALLAHın taktirindedir
hikayeler denemeler söyleşiler şiirler bölümünden ayrı ilahiler için de ayrı bir alan olmalı...