(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAİKU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAİKU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burada sadece üç cemrede aşk var.. başka eklemedim sanırım.. bende seviyorum haiku sık yazan bir öğretmen dostum var, bende genelde ona yorumu haiku olarak yazarım, çoğunu da kayda almam..
ama 5-7-5 olmalı yine..
sanırım gözden kaçmış...
selamlar..