Siz hiç Gelincik tarlası gördünüz mü? Görmüşsünüzdür elbet Ya hiç, Gelinciğe büründünüz mü? Dalarsın tarlaya, Uzanırsın toprağa, Kırmızıya boyanır Göz bebeklerin. Siz hiç Gelincik oldunuz mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİNCİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİNCİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olmadım ama olmak bilemiyorum doğayla başbaşa özgürce salınmak sanırım hiç de fena olmazdı..Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kalmanı diliyorum her zaman sevgilerimle..
evet gelincik onlarda artık yok olup gidiyor...tabii ben ist dayım her yer beton. bir ara gelincik modeli lazım oldu bir çalışmam için hıh nerde buldum biliyor musunuz ? bizim burdaki mezarlıkta...ben çocukken ne çok toplardım gelincikleri. hemen evimizin yanında bir sürü büyüyüverirdi. o incecik yaprakların bu kadar ala boyanmış olmasına hala şaşarım...aşkın ateşini andırıyor şimdi bana...yüreğinize sağlık...dünde bugünde gelincik bahçelerinde gezindim hayalimde sayenizde...saygı ve sevgiyle kalın...
Yok,hiç denemedim.Çocukluğumuzun laleleri idi onlar.Büyüyünce gerçek laleyi tanıyınca,gelincikleri daha çok sever oldum.Lale nin asıl vatanı Manisa dır.Ama millet uyanık!Hollanda ya malediverdiler. Gelincik olmak kolay mı? Papatyalarla rüzgarın valsine kapılmak her yiğidin harcı değildir. Özgürlüğü sunar insanlara. Bu sonbahar sabahının kasvetli havasından,kırlara saldın bizi şiirinde arkadaşım,sağol. Kutlarım,saygılar sunarım.
Çınar GÖLE