Bir memleket hasretidir SİNEM Duyguların kursağına dalar ama yutamazsın, Bir hüzün akşamıdır deniz kıyısında, Acını haykırrsın ama duyuramazsın, Bir parçamdır SİNEM, Ararsın bulamazsın..... Hissetmek için uzaklara koşarsın, ya da’ŞAH DAMARININ İÇİNE BAKARSIN!!!’.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sinem hanım Edebiyat dünyasına hoşgeldiniz. şunu belirtmek isterim şiir demişsiniz fakat şirden çok serbest usulde yazılmış bir yazıya benzemiş yazınız. Bu eleştirim için beni yanlış anlamayın lütfen. Madem ki şiir yazıyorsunuz kuralına uygun olmalı diye düşünüyorum. Saygılarımla
SİNEM
Bir memleket hasretidir SİNEM Duyguların kursağına dalar ama yutamazsın, Bir hüzün akşamıdır deniz kıyısında, Acını haykırsın ama duyuramazsın, Bir parçamdır SİNEM, Ararsın bulamazsın. Hissetmek için uzaklara koşarsın, Ya da; ŞAH DAMARININ İÇİNE BAKARSIN!
HASRET BURAM BURAM MEMLEKETİME DUYGULARIM BENİM CAN DÜŞMANIM FERYADIM YANKILANIR DUYAN OLMAZ YÜREĞİMİN YANGININDA ERİR HÜZÜN VE SEN HEY BENİ BENDEN İYİ TANIYAN HER DEM SEN BENİM SİNEMDE CANSIN....HOŞGELDİNİZ....