(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"yalanci baharlarda gecer elbet sonra zemheri gelir butun ihtisamiyla ama ardindan gerçekten bahar gelir sabirla yeter ki umudunu yitirme yeter ki sabret zemheriye"
yaninizdan gerçek dostlar eksik olmasin bahari yakalayin ve hep baharda kalin dileklerimle .kucak dolusu papatyalar birakiyorum sayfaniza kabul buyurun.saygilar.
Yooo dost sahte falan değil:) Otur akşama kadar onlarca şiire 'HARİKA' yaz, gör o zaman nasıl etrâfında pervane oluyor dost/çuk/lar. Saygılar sayın yazarım. Pardon yorum sanki biraz samîmiymişiz gibi oldu ama başka bir dostun şiiri sanarak bu tarz yazdım, karışıklık için özür.
cetiner07 tarafından 12/6/2011 5:23:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
sonra zemheri gelir butun ihtisamiyla
ama ardindan
gerçekten bahar gelir sabirla
yeter ki umudunu yitirme
yeter ki sabret zemheriye"
yaninizdan gerçek dostlar eksik olmasin bahari yakalayin ve hep baharda kalin dileklerimle .kucak dolusu papatyalar birakiyorum sayfaniza kabul buyurun.saygilar.