Göklere kovulan güneş Her akşam girer mahzene Doldurur doldurur içer Zaman boyu düşünsene!
-II-
Sabahın köründe güneş Körkütük başladı güne Çok geçmedi aradan Doldurdu kadehini Birkaç fırt çekince Geldi kendine Kıpkırmızıydı yüzü gözü Akşamdan mı kalmıştı ne Açıldı uyuşan elleri Döndü pembe gül rengine...
-III-
Aşkına boğulan güneş Gider bulutun ardından Doldurur doldurur içer Şarabını hiç durmadan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞİN AŞKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞİN AŞKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebriklerim hayata kattığınız erdemli içten sevi dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerli hocam..:) sevgim saygım her dem saygılarımla..
tarihlerden kendi beyanlarından açıkça anlaşılmakta herşey dikkatli irdeleyen herkes gerçekleri görecektir..
"Değerli Arkadaşlar : Sitemizin yöneticisi olan ANSIZIN 'DAN umduğumuz izni aldığımız için artık açıklamakta sakınca görmediğim yeni bir oluşumun ilk örnekleri olarak BU ŞİİR kamu oyuna sunulmaktadır. Bu şiir ve önceki şiirim olan " EZGİLER EZA EDER " adlı şiirim bu anlayışın ilk örnekleri olmaktadır.
Şu an belkide edbiyatımıza bir çeşni getirmeyi başaracak olan bu hareketin ilk örneklerini okumuş olmak gibi ileride sık sık bahsedeceğiniz bir anıyı paylaşıyor olabilirsiniz."
"Sabiha Hanım oluşumun fikir sahibi olarak, tevazu göstermektedir. Oluşumu benim üzerime yıkarak sorumluluklarını azaltma ihtimalini umarım düşünmüyordur.
Fikir sahipleri başkalarını öne çıkararak sorumluluklarından kurtulamazlar. Şimdiden kendilerine bu zor süreçte başarılar dilerim."
"Şimdiye kadar hiç bir yerde hiç bir şiirim yayaımlanmamıştır.Zaten ne şekilde ve nerede yayımlatacağımın yolunu da araştırmadığım gibi teşebüste de bulunmadığımdan sitenizin bu köşesini bunun için bir fırsat olarak düşünmekteyim" http://profil.edebiyatdefteri.com/sahamettin/hayati/
alttaki linke mutlaka bakın ve tarihlere..benim şiirler bu tarihlerden çoook önce yazılmış topluluktan önce de ve sitede sayfama asılmış ve site üyelerince yorumlanmış..dikkatli irdeleyen herkes bunu görecektir..
Hocam işiniz zor okuduklarım adamı resmen hasta eder. Arap saçı gibi karmakarışık olmuş ortalık, taşın pirincini(!) ayıklamak size düşüyor, ancak siz yolunuza devam edin en iyisi... Bir işin üreteni, mucidi kim ise o mutlaka en iyiyi de başarır. Size inanıyorum, azminizi çabalarınızı kutluyorum bir kez daha...Saygılarımla...
güvenerek birlikte yola çıktıklarınızın edebi emekler için başkalarıyla mücadele ederken brütüse dönüşmesi
geriye dönük belgeleri inceleyince fark ediyorsunuz ki aynı şeyleri düşündüğünüzü zannettiklerinizin ( şiirlerini ilk bu sitede yayınlayanların) aslında önceki tarihlere ait şiirlerinize fikirlerinize manifestolar yazıp sahiplenmeye çalıştıklarını şaşkınlıkla izliyorsunuz alttaki örnek belgeden de anlaşılacağı üzre..
"Pek çok noktalarda aynı fikirde olduğumuzu görüyorduk. Onun da şiir şekilleri hakkında değişik fikirleri vardı. Hatta resim konusunda farklı bir teknik oluşturduğunu belirtti. Hatta benim önerdiğim şiir şekillerine benzer daha öncesine ait çalışmalar içinde olduğunu da değerlendirdik. Zaten sanat, dil, fikir, zevk açsından da pek çok ortak noktalarımız bulunuyordu. Açıkça beni bu konuda ateşleyen Sabiha Hanım olmuştur. Hadi dedi başladık ve fikirlerimizi paylaştık."
diyen edebi dergilere beyanda bulunanların önce övgülerle göklere çıkaranların sonra bütün bunları unutup bambaşka biri olup çıkıvermelerini hayret ve ibretle izliyorsunuz..
mahkemeye vereceklerini beyan edenlere topluluk öncesine dair şiirleriniz olduğunu iddia edebiliyorsanız dürüstseniz lütfen verin mahkemeye diyorsunuz zorda bırakmamak ekole zarar vermemek adına adalete açıklayacağınız belgelerle beklediğinizi bildiriyorsunuz hala çıt yok...:))
değerli hocam atölyelerde sayfalarımızda site içi site dışı bu tür karakterleri her yerde görmek mümkün vaktiniz olursa bir göa atın görüşleriniz benim için değerli siz ki
değerli bir eğitimci
bilgi dolu saygın bir rehber
çok değerli özgün kalemli bir şair
ve en önemlisi
içten özü sözü bir erdemli sevi yürekli gerçek bir bir insansınız
iyi ki varsınız insanlık adına şanssınız değerli Şaban hocam saygılarımla..
bu da ilginç bir link..:) http://atolyeler.edebiyatdefteri.com/konudetay/108/1820
Değerli her kim dedi ise bunu, zihniyetinin temelini ortaya koymuş;DÜZELTİRİM AŞAĞIDAKİ GİBİ OLACAK: Değerli hocam her kim dedi ise bunu, zihniyetinin temelini ortaya koymuş;
"kimin olduğu önemli değil önemli olan işime yarar olması" Değerli her kim dedi ise bunu, zihniyetinin temelini ortaya koymuş; ''İşe yaraması'' nerde işe yarayacak, yerel yönetimlerin organizasyonlarında kitllerin şayir(!)ler ile buluşturulduğu mekânlarda, çok çeşitli amaçlar ile( bir tek sanat kaygısı güdülmeksizin) politik çıkarlara alet edilecek sanat, birileri people karşısında popüler yapılacak! Popülist siyaset anlayışını popülist sanat anlayışına çevrilmesine alet edilecek şiir!
Oysa şairde asla böyle bir kaygı yoktur. Siyaset yapacaklar adam gibi siyaset yapmalı, şiir yazacaklar şair gibi yazmalı ve düşünmeli!
Hem siyasetçi hem şair olunamaz mı, olunur elbet, fakat dediğim gibi sağa sola çamur atmadan. İpliği pazara çıkmış olanlar kaybettikleri şerefini bir daha geri kazanamazlar; Çünkü '' Şerefinizi ancak bir kez kaybedebilirsiniz!''
Saygılarım ile değerli hocam, zaman sizi haklı çıkaracak, emeğinize saygı duyuyorum ve tertemiz yüreğinizin çağlayanları sizi bir gün menzilinize ulaştırır diliyorum...
"kimin olduğu önemli değil önemli olan işime yarar olması"
diyen bu zihniyetler şiiri kulpuyla da fikriyle de götürür yerli yabancı demez dünya edebiyatını da götürür yeni isimler altında sahiplenir bu zihniyetler aleme de erdemlik dürüstlük dersi verirler herkes de sus pus izler ne yazık ki devir çıkarlar devri
devir noter onaylı hırsızlıklar devri ...!!!
ee gün olur devran döner mutlaka gerçekler ortaya çıkar
iyi ya da kötü herkes layığını bulur ilahi adaletin terazisi hiç şaşmaz değerli hocam hiç şaşmaz iyi niyet doğru dürüst her zaman galip gelir..
teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli insanl eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız saygılarımla..
Değerli hocam, ben şiirlerimin altına hep tarih atarım prensip olarak. Şiirin daktilo edilmiş hali elimde, üstündeki yazıdan karbonlama yöntemiyle şiirin yazıldığı yılı da tesbit edebilir teknoloji.
Bu şiiri içimden geldiği gibi kurguladım.Ne aliden ne veliden esin yok içinde, yapısal olarak da yok...
Diyebilirim ki, şiir insanın doğasından sızan bir akarsudur. Bu suyun her seferinde akış biçimi farklı mecralardan geçer. Öyle ya, yokuş aşağı da iner bir dere, çağlayanlar da yapar, birikintiler içinde anaforlar da meydana getirir, düz de akar... Doğadan ruhumuza yansıyan bir güzelliktir şiir.
Siz de tanıksınız ki sanat yaşamında tutunamayan birileri kalkıp da şiirime kulp takmaya kaktı mı cinler periler başıma ağar... Dolayısı ile şiir nedir, şair kimdir dersek , zamanın büyük delikli kalburundan geçecekler, kalburun üstünde kalana şiir ve şair diyecekler... Ben bu konuda çok aşırı iddialı olmayı da doğru bulmam, herkes derim sağa sola sataşmadan şiirini yazsın, tarih neyin ne olduğuna karar verir ve edebiyat tarihçileri de işini nasıl yapacaklarını biliyorlar sanırım.
Her dem sevgi ve saygılarımla değerl hocam sayfama onur verdiniz, yüreğinizin güzelliği sonsuza aksın hep... İyi ki varsınız...