Her bahar biraz daha dökülüyor Sessiz bahçelerin renkleri Kısa süreliğine canlandırıyor sonsuzluk dansını Hayata sobeleniyor pırıl pırıl gözler Aşk sarhoşluklarıyla Ne yücesin doğum. Ne yücesin ölüm. Geride kalanı olmuyor hiçbir günün ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sayfa Beş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sayfa Beş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her bahar biraz daha dökülüyor Sessiz bahçelerin renkleri Kısa süreliğine canlandırıyor sonsuzluk dansını Hayata sobeleniyor pırıl pırıl gözler Aşk sarhoşluklarıyla Ne yücesin doğum. Ne yücesin ölüm. Geride kalanı olmuyor hiçbir günün ...
Bunlar yaratanın mucizeleri, yenilemekde onun eseri, şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Her bahar biraz daha dökülüyor
Sessiz bahçelerin renkleri
Kısa süreliğine canlandırıyor sonsuzluk dansını
Hayata sobeleniyor pırıl pırıl gözler
Aşk sarhoşluklarıyla
Ne yücesin doğum.
Ne yücesin ölüm.
Geride kalanı olmuyor hiçbir günün ...
Bunlar yaratanın mucizeleri, yenilemekde onun eseri, şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.