(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKUNMA DÜŞLERİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKUNMA DÜŞLERİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim yine geldim günde bir kaç ugramadan içim rahat etmiyor şirler benim çocuklarım gibi onları ziyaret etmeden yapamıyorum ve sizin güzel resimlerinizi seyretmekte ayrı bir güzellik efendim sevgi çiçekleri bıralıyorum nadide sayfanıza
Kaleminizden resim kadar güzel hüzünlü bir şiiri değerli Hayrunisa hanım'ın sesinden dinlemek güzeldi...Şiirdeki imgelerin yerli yerinde kullanılışına hayran kaldım usta kalem...Yüreğiniz kaleminiz var olsun efendim.İki güzel yüreği kutluyor saygılar sunuyorum efendim...
merhab, güzellikleri dostlarla paylaşmak mutluluk verici...sanatın her dalı güzelse de birlikte icra edilmesi daha anlamlı...Böylelikle üretilen esere de çok yönlü bir anlam yüklenmekte...sanatçıların dayanışması ise ne güzel bir imece geleneğidir...Katılımınız için teşekkürler...yüreğinize sağlık...
Merhaba değerli kalem...Paylaşımınızdan mutlu oldum...izlediğim değerli kalemlerdensiniz favorimde olmanıza rağmen sayfama düşen günü bazen kaçırıyorum işten dolayı.Bu yüzden hala şiir yazmadığınızı sanıyorum..Yüreğinize sağlık...teşekkürler...saygılar...
MERHABA EFENDİM ben siyah gecemin kızıyım özellikle şirinizi okumamı istedi ben yeni geldim sayfanıza bu güzel şiiri okumak resimi seyretmek ve annemim sesinden şiir dinlemek hepsi birbirinden güzel efendim sevgi ile kalın
SEVDALİNKO tarafından 12/5/2011 10:42:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba, sizinle tanıştığım için mutluyum...Duygularınız ve belirttiğiniz kanaat için teşekkür ediyorum...Annenizin şiirlerime seslendirme olarak katkıları anlatılamaz güzellikte...Sanatı çok yönlü icra etmek ne kadar güzel...Şiirde ses olmadı mı tuzsuç tatsız bir şey oluyor...Hele de böyle bir sesi tanıdıktan sonra...Duyguların gerçek anlamda ifa edilmesi için çok iyi betimlenmesi gerekmekte...Bu yüzden şiir yazmak yetmemekte...Yazılanların hissedilmesi...özümsenmesi...algılanması...yaşanması gerek...Bu bakımdan şiirde seslendirme çok önemli...Tabi ki ustalar elinde...Bu bakımdan da Hayrunnisa hanımın bu gücünü ve becerisini alkışlamak gerek...ne mutlu böyle bir anneye sahipsiniz...Sizi bu bakımdan yürekten kutluyorum...Annenize saygılarımı hürmetlerimi sunuyorum...Güzellikler yüreğinizin rehberi olsun...selamlar...
içimdeki fırtınaları öpme istemem gülmelerin bağrımda diken acımasız her sardığımda sen varsın kanatan
tesellilerin kifayetsiz feryatlarıma tükenmişliklerime el vurma baş başa bırak hicranlarımla
arzularım bedbahtlığım oldu her kahrın vuslat tutkularıma
sevgin buysa eğer tattırdığın her acı güzel kendin olmasan da
Kucak açmış sevgiye bulutlar yıldızlar Aşk acıları ise yürekteki yağmur damlaları Hüzün olsada sevgi ağır basıyor..Kaleminize yüreğinize sağlık üstadım harika bir yorum nice güzel dizeler kutlarım,en içten saygı ve selamlarımla..
Bu ne menen bir şeydir ki: bir aşk uğuruna / sevda uğruna bunca acıları çekmek, bunca ızdırapları kabüllenmek bunca zehirleri içmek ve bunca güzünleri yüklemek ..
hele de aşkın bütün ağırlığına katlanabilmek... Mutlaka değer bir aşk olsa gerek bu aşk. Değilse !... Tüm bu olumsuzluklar sevgilinin ; " seni seviyorum" demesiyle yok olup,biten süreçleri sanki . Değermi ? aşk da görecelidir (izafidir) elbette. Kimine göre değmez, kimilerine göre AŞK, değer bunca eza-cefaya..
Kurgu ve duygusu, içörgüsü ve ifade tarzı oldukça berrak ve sade, duygusu da bir o kadar hüzün ve sitemli. Ama son bölüm tam bir final oldu doğrusu.
"sevgin buysa eğer tattırdığın her acı güzel kendin olmasan da " ...
Öyle ya .. Kendin olmasan da bunlar bile yeter bana diyen yürek. Kutluyorum değerli şair Setfettin Bey sizi. Saygılarımla..
Paylaşmak hissetmektir...Ortak olmak...anlamak...kendine mal etmek...o moda girmek...Duyguları detayları ile tahlil eden...özümseyen...anlam vererek sevgi mesajlalarına dönüştüren kaleminiz tebrik ediyorum efendim...saygılar...
Siir yurek yakan huzun deryalarina daldiran yorum keza ona bir batman tuz ekleyip diz ustu cokturen :( Fon daki karakalem calismasi ise hayaller ortasinda esintiler , daha degisik duygulara dogru da surukleyen ... Kutlamak duser payima tum guzellikleri sunan onca calisma iki gonule.. Selam saygimla..
Nedense şu sıralar hüzün yüklü gemiler demir atmış gönül limanınıza ve ayrı bir tatla akmış gönül sızıntıları. yazan kalemi ve değerli yorumcuyu kutlarım. saygılarımla
MERHABA EFENDİM her şirinide olduğu yine hayranlıla okumaya çalıştığım bir ENTELLEKTÜEL KLAŞİĞİ DAHA biraz hüzün olsada şiirlerin ilhamı olan hüzün hüzünler şehrinin baş köşesinde ben .) sizlere yer yok efendim hüüznler şehrinde şöyle bir uğrayıp gidin orda kalmayın bence ben yeterince bekliyorum başkaları gelmesin inanın hiç güzel bir yer değil hele size hiç kıyamam efendim sizler sevgi bahçelerinin güllerini derin acıları bekleyen var nasılsa **gök kubbemdeki yıldızlar kadar uzaksın biçareliğime*gecelerimde mehtap olma duygularıma** burdada söylediğiniz gibi gök kubbe ne kadar uzaksa mutluluk ta bana o kadar uzak ama olsun benimde şiirlerim var bir edebiyat dolusu ailem var :)sizler varsınız efendim yorumlamaya çalıştığım bu şirinizi inşl beyenirsiniz ben çok beyendim tabiki şiiri sevgi çiçekleri bırakıyorum nadide sayfanıza mersinde kucak dolusu limon çiçekleri yolluyorum sevgi bahçenize
merhaba efendim lütfen ben severek ve isteyerek yorumlamaya çalışıyorum ben size teşekkür ederim benim mükafatımsa beyenmeniz eşiniz hanımefendiyede sevgilerimi yolluyorum sizede her iki yüreğe efendim sizlerin beyenisi benim için en güzel mükafat ve armağan siz yazın ben burdayım her zaman istediğiniz sürece gücüm yettiğince inan ben sizleri ailem olarak görüyorum ve ailede biribirine her zaman için yardımcı olur değilmi efendim ben emekliyim başka işim yok hem siz güzel resimlerinizle meşgul olun sakın seslendirmeye çalımayın .)işte o zaman ben çok üzülürüm tamammı efendim sevgi ile kalın ömür boyu mutlu olar
Merhaba Hayrunnisa hanımefendi, yüreğinizden kopan duygular satırlarda hüzne dönüşmüş...Çok beğenimle paylaştım...Eşime de dinlettim...Şiirin sözleri ile bütünleşmiş yorumunuz...bütün samimiyetinizi katmışsınız şiire...çok anlamlı olmuş....Çok mutlu oldum, yüreğinize emeğinize ssesinize sağlık değerl şair, benzersiz ses...Sesinizin, emeğinizin karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum...Kendi şiirlerimi bu kadar ilgi ve şevkle paylaşmanın mutluluğunu yaşatmaktasınız...size müteşekkirim...Emeğinizi, yüreğinizi, sesinizi,yorumunuzu kutluyorum....Çokça tebrik ediyor,saygılarımı, şükranlarımı ve teşekkürlerimi gönderiyorum değerli şair...işsiz ses...İyi ki varsınız... Mutluluklar yüreğinizde mekan kursun...Hüzün ve elemlerden ırak olun temennilerimle....
Yaşamışlıklarımız yüreğimizde telve...fala baksak da, fincanı yıkasak da aynı yere çıkar...Hayat matematiksel tüm olasılıkların dört işlemi değil mi?...Sonu hep sıfır çıkan...teşekkürler değerli kalem...Hoş geldiiz...
Her iki çalışma da (şiir ve resim) harikaydı...
Yüreğinizi selamlıyorum