(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MONALİZA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MONALİZA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam tebrikler Şiiri alışılmışlığın dışındaki sahalara,mecralara da taşırmak,duygularımızıda maharetli kelime ve tekniklerle o alemlerde koşturmak lazım.Harika olmuş.
sitemize hoş geldin. şiirin bir kısmı çıkmamış mı benim makine mi azizlik yaptı bimiyoru. okuyabildiğim dört kıta güzeldi. bu arada bende bir kelime yani ironiyi öğrendim. madem ki tehlikeli ben aslla yapmam. kutlarım.
Bu sayfa ironi olarak başladı , ironi olarak devam ediyor. Bilmeden yapmışım :) tövbe, bidaa yaparsam Allah çarpsın :)
Araştırdım neymiş diye. " 1. Söylenen sözün tersini kastederek kişiyle veya olayla alay etme. 2. İroni uzun zaman anlaşılmadı. Anlaşılınca da büyük öfkeye yol açtı. Mahkeme edildi, para ve hapis cezasına çarptırıldıktan başka bir de boyundurukta teşhir edildi."
eeee afat kırat hanım sen de ironi yapmışsın o zaman.
Ata'yı bilmeyenler o kadını tanıyor Küçükler bile onu eski bir Türk sanıyor Görmez misin gözleri bakarken de yanıyor Yazdığın şiirini okudum kıza kıza Ne biçim bir hocasın sen şanlı Ali Rıza?
Tarih kitaplarında resmi Monaliza'nın Dilinde dolaşıyor erkek, kız ve kızanın Kim biliyor adını şanlı Ali Rıza'nın Yazdığın şiirini okudum kıza kıza Ne biçim bir hocasın sen şanlı Ali Rıza?
şiirine nazire de benden, affınıza sığınarak Ali Rıza hocam.
Güzel bir şiir okudum .Yukarıda söyledikleri gibi ironi çok güzel yansıtılmış bu şiirde. Alirıza Monalizayı tanımıyor ama büyük bir gayretle kendini tanıtma çabasında : Gerçekten yurdum insanı :)
Şiiri alışılmışlığın dışındaki sahalara,mecralara da taşırmak,duygularımızıda maharetli kelime ve tekniklerle o alemlerde koşturmak lazım.Harika olmuş.