ah! içimdeki dışımdaki ihtiyarı hiç dinlemese aklım ( vıdı vıdı vıdıcı... gülmeyi unutmuş ) belki de haklı böyle berbat bir dünyada yaşamak aklı olan için zül... (çivisi çıkmış insanlığın )
neyse geçelim... geçelim efendim bunları zaten ruhumdaki fırtına büyük koptu kopacak kıyametimin vaveylası galibiyetsiz savaşların mağlup neferiyim (hep )
aslında ( laf aramızda kalsın, aman duymasınlar!) ikisinden de çok bıktım kimden mi ? hay Allah!... siz beni hiç dinlemediniz galiba
vazgeçtim yazmaktan çizmekten yoruldum yine... neden mi? hay Allah!... siz beni hiç anlamadınız ( galiba ) yaşlı ruhumdan , çocuk kalbimden (tabi)
onlar didişip yerken birbirlerini (uykuya teslim olmalıyım, beni en iyi rüyalar anlar )
bugünlerde dilime eski bir türkü pelesenk “tin tin tini mini hanım” “seni seviyor canım”
selamlar olsun şeftali ağaçlarına ve hâlâ meyve veren tüm ağaçlara neşeyle öten kuşlara pembe pembe açan sardunyalara...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞLIKSIZ ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞLIKSIZ ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinize hüzün o kadar yakışıyor ki insanı sarıyor. Sonunda da ulaşılmak istenen hep bir mutluluk oluyor. Duygulara tercümandınız yine kutluyorum. Saygılarımla
Yaşamın güzelliğini,yaşama sevinci veren dizelerle ne kadar güzel anlatmışsınız.İçinizdeki çocuk ruhu hiç bitmesin.Yüreğinize sağlık.Saygı ve selamlarımla....
bugünlerde dilime eski bir türkü pelesenk “tin tin tini mini hanım” “seni seviyor canım”
canım benim her zaman şiirlerini hayranlıkla okurum işte bak bunada hayran oldum meleğim bırak geceleri bırak elemleri sen hep böyle cıvıl cıvıl şiirler yaz olurmu meleğim ben şirini burasında kaldım artık elemlere o kadar doymuş kı yüreğim zaten kendim hüüznler şehrindeyim bei mutlu etti bu sözler meleğim seni öpüuorum bitanem :)
O KADAR HALSİZİM Kİ ŞU AN ,,ŞAİREM ŞİİRİN ŞİFA OLDU,,BENİDE AL YANINA MASAL ŞEHRİNİN,,YİNE KONUŞUYOR DU ŞİİRİN,,TAŞIDI RUHUMU,,,TİN TİN TİNİMİNİ HANIM,,GÜLÜMSETTİN,,ONU BİZİM JENERASYON BİLİR NASILDA MUTLU OLURDUK,,,AYŞECİK ZAMANLARI,,SİYAH BEYAZ PERDE FİLMLER,,SÜPERDİ VALLAHİ DE,,
ah! içimdeki dışımdaki ihtiyarı hiç dinlemese aklım ( vıdı vıdı vıdıcı... gülmeyi unutmuş ) belki de haklı böyle berbat bir dünyada yaşamak aklı olan için zül... (çivisi çıkmış insanlığın )
neyse değerli kardeşim....sabah sabah gülümsettiniz sağolun var olun...
bazen böyle çocukca yazılar şiir bile olmasa insana neşe veriyor..şiir desemmi acaba veya demesemmi gibi düşüncelere sevk ediyor çalışmanız....yinede sevdim güzel çalışmanızı.....teprikler..video için ayrıca çok teşekkür ederim....size esprili şiirimi arz ediyorum..
saygılarımla...
Sabun koydum . Dünyanın tabanına yerinde durmasın çabuk kaysın diye
patrona yağ çektim Aylığa zam yapsın diye
Pazara erken çıktım Benim bakkal görmesindiye
çarşının kavşağında durdum Kırmızı ışığın sönmesini bekledim Yeşil ışık yansın diye Işıkta beklemezdim ama Bekledim mobese kameralarına yakalanmayayım diye Bekledim polis amcam bana ceza yazmasın diye
Eskiden olurdu tahteravelli İnsanların kimisi akıllı Kimizi deli mi deli Bazıları zır deli
Akıl hastanesine yakınsa evi Oda olmuştur bir veli Kendisini akıllı zanneder Aslında oda bir zır deli Kendini akıllı zannet Yoksa sende olursun zır deli.
ŞİİRİME YORUMU İLE HAYAT VEREN M.DURAK BEY CANDOSTA TEŞEKKÜR EDERİM...
SAYGILARIMLA... MEHMET ALİ ÜNSAL
mehmet ali unsal tarafından 11/29/2011 10:14:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
bugünlerde
dilime eski bir türkü pelesenk
“tin tin tini mini hanım”
“seni seviyor canım”
selamlar olsun
şeftali ağaçlarına
ve hâlâ meyve veren tüm ağaçlara
neşeyle öten kuşlara
pembe pembe açan sardunyalara...
SELAM OLSUN SEVGİYİ SEVGİ GİBİ,DOSTLUĞU SADAKATİ İLE YAŞAYANLARA.TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREMİ USTA KALEMİNİ,YÜREĞİNİZ HEP ÇOCUK SEVİNCİYLE KALSIN BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SELAM SEVGİMLE.