(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Leyla AKGÜL - 16 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Leyla AKGÜL - 16 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eyy…yüreğimin alazlarında kıvranan kısrak eyy…açılan yaraları diken terzi bütün zehrini damıttığım yaşam kör bir mağaradan sesleniyorum sana
çığlık çığlığa bir şiir işte ben burdayım dercesine...haykırış bir yitip gitmeye değil bir gidişe...gitme kal benimle baba ...hayat zaten orada baba sevgisi anne sevigis ve onlar değil mi bizi iğrenç irinlerden iğrenç zulalarda saklanan gölgelerden koruyan... tebrikler ablam...çok güzel bir serbest şiir okudum kaleminden...
Harika bir sesleniş,ve çığlığınız çok uzaklardan dahi duyuluyor sevgili Akgül..Babanıza uzun ömürler diliyorum yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
tarihin kirli sayfalarını silen tuz tanesi bir kelebek uçur düşlerime yolalım mutluluğun ayrık otlarını bir ses…bir nefes… EVET LEYLA TA DERİNLERDEN GELEN BİR ÇIĞLIK GİBİ DUYGULU VE VURGULU KUTLARIM YÜREĞİNE SAĞLIK SAYGILARIMLA
eyy…açılan yaraları diken terzi
bütün zehrini damıttığım yaşam
kör bir mağaradan sesleniyorum sana
çığlık çığlığa bir şiir işte ben burdayım dercesine...haykırış bir yitip gitmeye değil bir gidişe...gitme kal benimle baba ...hayat zaten orada baba sevgisi anne sevigis ve onlar değil mi bizi iğrenç irinlerden iğrenç zulalarda saklanan gölgelerden koruyan...
tebrikler ablam...çok güzel bir serbest şiir okudum kaleminden...