Bir kavgayla basladi benim buyuk askim Yillarca beklenen sevgili, hic tatmadigim mutluluklarin limaniydin... Oyleki senden once yasanmislari bir sozunle silmistin hayatimdan Sen SENI SEVIYORUM diyebilmistin... Bu sihirli iki kelime hicbir zaman hayatimda bu kadar anlam tasimamisti senden once Hic beklemedigim bir anda hic beklenmedik bir yerde daldin hayatima Beni benden alip goturdun bilinmeyenlere... kayboldum ben sende... Severdim yalnizligi senden once, takmazdim kafaya gidenleri Bir ormanim vardi yalnizligimi sakinmadan korkmadan paylastigim belki farkinda degilsin ama bunlarin hepsi senden onceydi simdi her an patlayacak volkan gibiyim, mutlulugu ve huznu ayni anda yasiyorum, kaybetme korkusu kahrediyor beni, Cok sevmek, olurcesine sevmek bu olsa gerek! Sevginin bu kadar zalim olacagini yada senin bu kadar umursamaz olacagini bilemezdim :( Her dakka her saniye seni beklemek ne demek bilirmisin?????? tabiiki bilemezsin sen hic beklemedinki! hic korkmadinki emindin seni cok sevdigimden ve bekleyecegimden ihanet etmeyecegimden... oysa ben....... gunlerce uykusuzlugun ne oldugunu... askin nasil karin doyurdugunu aglarken dokulen her gozyasinda sen oldugun icin onlari bosa gitmesin diye yuttugumu her telefon calisinda ayaga firlamayi her an ismini dilimde dua gibi zikretmeyi butun dunyami sana vermeyi herseyi ogrettin bana ogrettinde...beklemeyi ogretemedin bak... gor... duy. hisset! Ben kendi kendime ogrendim beklemeyi... bekliyorum ...bekliyorum.. ve hep bekleyecegim.. Ama yoksun iste..... Benle olman gereken zamanlarda yoksun buyuk askim, yillarca bekledigim mutlulugum Bilinmeyenim.....dumduz yollarima cakil taslari doktun...
her dususte kanayan yaralara aldirmiyorum bile kizmiyorum sana yinede buyuk askim tatmadigim duygulari tattirdin bana sevginin anlamini, mutlulugu, ozlemi, hasreti,aciyi, gozyasini, allah katinda onu esi gibi gormeyi insana guvenmeyi.. ve korkuyu....oyyy yuregime acilari serpen sevdam ben simdi kanadi kirik bir kusum kaniyor kanadim aciyor... ucamiyorum senden ayri... biliyorum bir gun kavusacagiz Ben bu aska canimi koydum, ya seninim ya kara topraginim dedim Sozum sozdur .... belliki kara toprak gelinligim olacak... Ve yine sozum sozdur aglamayacagim... SENI OLUMUNE SEVIYORUM!!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilinmeyene.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilinmeyene.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek sözcüğünü bu şekilde tabir edecek kadar büyük bir sevginin olması ne güzel!ne mutlu sana!hakkını vererek sevmek önemli olan da bu zaten!umarım bu denli güzel olan sevgin yüreğinden hiç eksik olmaz!ne de olsa sevmek güzel şey!sen yaşadıkça sevdan gelsin peşin sıra!sevginle varol karış mutluluklara....çok içten çok akıcı çok açık ve anlaşılır ifadelerle yazılmış ve sevda kokan bir şiir...tüm yüreğimle kutluyorum acem kızı...sevgilerimle...---SILa---
Ben bu aska canimi koydum, ya seninim ya kara topraginim dedim Sozum sozdur .... belliki kara toprak gelinligim olacak... Ve yine sozum sozdur aglamayacagim... SENI OLUMUNE SEVIYORUM!!!! HELAL OLSUN BÖYLE SEVEN YÜREĞE BEN ESAS DURUŞA GEÇER ŞAPKAMI ÇIKARIR SAYGI DURUŞU YAPARIM VE SİZİCANDAN KUTLARIM SAYGILARIMLA
SENI OLUMUNE SEVIYORUM!!!!
bu şiiri yürekten alkışlıyorum...ölümüne sevmek bu olsa gerek...
heyecan verici dizelerdi..