Buz tutarken ellerim, şu gönlüm çok sıcaktı Gör diye yalvarıyor, içimden taşıyordum Görmedin be belalım, bakışların kaçaktı Ciğerler’im kavrulmuş, öylece yaşıyordum Yazgıma değer katan, bilinmeyen fark’ımdın Yazılmamış güfte’m, söylenmemiş şarkı’mdın
Kimseler söylemesin, ismini benden başka Dudaklara zul olsun, dimağları eritsin Göremeden duramam, durabilseydim keşke Yanaklara al olsun, çerağları çürütsün Yazılmamış efkar’ım, bilinmeyen ülkü’mdün Nağme nağme çalınan, sazımda ki Türkü’mdün
Fersah fersah koşarak, dağlarına yetiştim Anlamadın güzelim, ağuları içirdin Yüreğimle savaştım, yanıp yanıp tutuştum Şu feleğin çarkından, defalarca geçirdin Hiçbir bende sığmayan, çağıldayan sevdamdın İnleyen şu gönlümde, durulmayan kavgamdın
Anlamadın sen beni, anlamanı beklerdim Ufak bir ışık görsem, cana canı eklerdim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O SENSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O SENSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sual: İlham Perisi namıyla maruf ol hatunu kendi rızası olsa dahi sadece ve sadece kendi menfur !!! emelleri için muhafaza ve müdafaa eden bir zât-ı muhteremin cezası nedür?
El cevap: Cezası oldur ki: İş bu cürmü eyleyenün katli vacibdir.
Ola Seliiiim... Vaziyet elim... Demedi deme. Ne bu kardeşim böyle... Her bi tarafım kıkirdik oldu ya...
Stoktan çalışıyorsan yavaş yavaş git. Hepsini birden bir günde harcama. Birinin daha tadı damağımızdayken öteki geliyor. Önce bir tadını çıkaralım ondan sonra sonra gelsin yenisi. Yani Aheste çek kürekleri mehtab uyanmasın.
Son Cevap: Elinden kalem alına ve o kalem ortadan kırıla ...dahi buralardan ayağı kesile...olmadı yüz okka vurula...astığı şiir gibi asıla... biri beni durdursun....hocam sağol da bu sıralar stoktan çalışıyoruz...
muhabbetlerimle