Gelme ki yüreğim kaynıyor gelişinle Yağmurları olsun gözlerinin akan yaşlar Bil ki sevmiş gibisin sende yüreğinle beni Sensiz haykırışlarıma saklanan dillerimi Sensiz tutuşlarımda boş kalan ellerimi Görme, görme ki; gözlerinin delisi olur yüreğim...
Bir savaştır yaşadıklarım barışı sende olan Vaveylalar gizlidir halbu ki düşlerinde Ne kadar sevsem de sevmeyeceksin bilirim Sana beni getiren yolları kapatıyorsun O şehla bakışlı gözlerini saklıyorsun Günlerime zehir olacak geceleri bilirim
Gelmez misin ? ömür boyu çağırsamda seni Varsayalım delisiyim, düşlerinin düşkünüyüm Seni görünce neden dağlanır yüreciğim ? Neden gidince kararır tüm kainat ? Ya sensiz geçen günlere ne demeli ? Ya da günlerimi sensiz geçiren yüreğime Haykırmalımıyım ah ederek vah ederek !
Gelme ki,dünyam kararmasın benim Her gülüşün benim ölüşüm demek Her gelişin aşkı yeniden tarifim demek Gönlümün zift tutmuş köşeleri akmasın Sana gülüşünle güneş bile bakmasın Savurma saçlarını alev alev kızıllığıyla Pervasız olma öylece nazende gezerken İnleyen gönlümü yol eylersin kendince Haberin olmaz,ayakların duymaz sesimi Gülme ki, sensizlik kaplamasın yüreğimi
Ya bana gelme ya beni anla olur mu ? Bir sevda çağlıyor her gülüşünde senin Dağları titretiyor ışığı billuri tenin Savrulayım yeniden seninle çöllere Karışayım kumlara sen beni ara Sarhoş olayım kızgınlığıyla güneşin Sevda sevda çiğne gölgemi bulursan kendini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELME NE OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELME NE OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya bana gelme ya beni anla olur mu ? Bir sevda çağlıyor her gülüşünde senin Dağları titretiyor ışığı billuri tenin Savrulayım yeniden seninle çöllere Karışayım kumlara sen beni ara Sarhoş olayım kızgınlığıyla güneşin Sevda sevda çiğne gölgemi bulursan kendini...
Tebrik ediyorum. Çok güzel dizelerdi. Saygı ve selamlarımla.
Ağlarız, sızlanırız,öfke kusarız yer yer ve bazende yalvarırız.Şiirlerimiz hep ağıt olur. sevdalı deli yüreklerin sesi durulur ve siyah bir kalemle kağıt olur gözlerin mendili...... bu şiirde öyleydi ve söyledikçe söylenmiş şair.....kalemi daim olsun ve engin selamlar....