Bugün On Altı Kasım; güzel bir doğum günü Çok güzel ve akıllı, kutlu olsun bu günü Bu dayısından şiir, bunu duysun tüm şehir Yolun hep açık olsun, bahtın örerken yünü.
İyi ki varsın Tuğçe; varlığın gurur vere Soy hem Aydın hem Temiz, aziz akar bu dere Sen bizim için gülsün, yüzün daima gülsün Biz senin yanındayız, bunu yazdık her yere.
Etrafına baktıkça, zaman aktıkça dik dur Tüm sevdiklerin var, etrafında atar tur Doğum gününü kutlar, vur davulcu vur güm güm Hep birlikte kutlarız, ona göre saat kur.
Seni çok seviyoruz, sakın unutma bunu Zaman seni sayıklar, elek elerken unu Nice yıllara derim, nice yıllar göresin Hem kutlu hem mutlu ol, bak sana yazdım şunu.
Tarih:16 Kasım 2011 Yer: Mersin Yazan: Selim TEMİZ Resim: Soldan Sağa Olmak Üzere; Ece Aydın, Tuğçe AYDIN
Bu Şiiri; 16 Kasım’ da Doğan Yeğeni Tuğçe AYDIN’a Arağan Ediyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi ki Varsın Tuğçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi ki Varsın Tuğçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir doğum günü hediyesi olmuş. Allahım sağlıklı, huzurlu, mutlu nice nice yıllar versin .Doğum günü kutlu olsun .Tuğçe kızımızın ben de gözlerinden öpüyorum.
güzel anlatımdı saygımla