(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bunun gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bunun gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))) Coşku iyidir hocam yeterki alınması da verilmesi de bilinsin... :)) İsteyen alır coşkusunu aslanlar gibi gider evine, istemeyenden bana ne.......... Saygımla..
Mesela,yani...Öylesine.. Anlıyan ne anlarsa o.. Benim bir şey dediğim yok mu diyorsunuz!?.. Zaten kim ne anlıyorsa onu yazıyor. Merak etmeyin siz... Yüreğiniz varolsun diliyorum...
yazdığım şeyler mesaj içermesin istiyorum. temsil; bunun gibi...
....O zaman yazmanın ne anlamı var ki? ....Sen yaz ki; insanlar okusun, düşünsün, yorumlasın ve insan olduğunun farkına varsın. .....Varsın beğenmeyenler okumasın. Peeehh! Çok ta umurumda sanki. ....Sevgiyi yüreğinden, kalemini elinden hiç eksik etme. Hoşça kal, sağlıkla kal.
Laf olsun diye mi ? yani... ******************************** Makam: hicaz Form: şarkı Usûl: yürük semai Beste: hüseyin gökmen Güfte: mehmet erbulan
Ne yeşil ne siyah ne toz pembedir Mavi dünyam benim ömre bedeldir Denizle bir örnek bir renktir Mavi dünyam benim ömre bedeldir
Öyle bir dünyanın içindeyim ki Çiçekler masmavi, yapraklar mavi Sende buldum, senden aldım bu rengi Mavi dünyam benim ömre bedeldir **********************************************Emel sayın Sölüyo
yazdığınız şeylerin mesaj içermemesini istediğinizin mesajını veriyor ama :))) Hem neden istemiyorsunuz ki mesaj içermemesini anlayamadım ...mesajı olan, uyaran, niteleyen hey okur geldin benim sayfama ama elin boş dönme diyen bir eserden daha güzel ve kıymetli ne olabilir ki.
Saygılarımla