(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
*********************************** Makam: Nihâvend Usûl : Sofyan Beste: Yıldırım Gürses Güfte: Aydın Ünsal Anla artık, anla beni Unut bütün geçenleri Bitsin herşey bütün aşkın, bunu senden istiyorum Son mektubu yazarken ben saadetler diliyorum
Biliyorum ayıracak bu son mektup ikimizi Bu son mektup koparacak yıllar süren sevgimizi Bitsin herşey bütün aşkın, bunu senden istiyorum Son mektubu yazarken ben saadetler diliyorum
Üzülsen de artık yeter Gelmez güzel günler geri Bitsin herşey bütün aşkın, bunu senden istiyorum Son mektubu yazarken ben saadetler diliyorum *************************************************************************Yıldırım Gürses sölüyo
şımarıklık etsek ......................etmesek anlatmadan anlaşılsak...............iyi olur sahi; anlatmak mı....................evet,anlatmak istemiyoruz, anlaşılmak mı............beceremiyoruz,anlamıyoruz da ya da gerçekten.......................sahi mi? doğru anlıyor muyuz......................nasıl anlamak istiyorsak öyle anlıyoruz........
maalesef siz ne kadar anlatırsanız anlatın ben ne kadar anlıyorsam ve anlamak istiyorsam ooo...burada elit ve kendini yetiştirmiş kişiler hariç diyerek genele şamil konuşayım...
mesela ben önceki şiirini anlamadım..gibi mi:)) yoksa anlamak mı istemedim.. ne anlattın ki o şiirde...şimdi kim bakacak geri dönüp... anlatıver işte:)
tamam..acısız... bi salata yap sende deniz..ce... esma da bardakları getirsin bari.. iki kelime ediyor..alemi başına topluyor bu kız.. geveze olsaydı halimiz nic olurdu:))