DERYAM Denizlerin içinde küçük ama büyük bir ada..! Enginin can eşi,Derenin annesi..! Renklerin kırmızısı,arkadaşlarının yıldızı..! Yağan her yağmurda,elimi tutan dostum..! ANNESİNİN CAN KIZI..1 Melek,Tuğba, ve Nilüferin yol arkadaşı.! İYİKİ DOĞDUN DERYAMIZ ! Hatice Nilüfer Karataş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERYAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERYAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok teşekkür ederim yalnız orada arkadaş sevgisiydi vurgulanan evlat sevgisi ... Adı yokki 8 yazımda var... seviyorsanız o tip yazıları. sayfama hoşgeldiniz ayrıca.
Hayatımda aldığım en anlamlı ve en güzel hediyeydi.Yüreğinden geçen bu güzel sözler için sana çok teşekkür ederim.Senin gibi bir arkadaş edindiğim için bende kendimi çok şanslı hissediyorum.Bu zamanda böyle dostluklar bulunmuyor.Bu resimdeki tablonun hiçbir zaman bozulmaması dileğiyle,hepinizi çok seviyorum.Sizde iyiki varsınız.
Denizlerin içinde küçük ama büyük bir ada..! Enginin can eşi,Derenin annesi..! Renklerin kırmızısı,arkadaşlarının yıldızı..! Yağan her yağmurda,elimi tutan dostum..! ANNESİNİN CAN KIZI..1 Melek,Tuğba, ve Nilüferin yol arkadaşı.! İYİKİ DOĞDUN DERYAMIZ !
Güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Deryanın doğum günü kutlu olsun. Saygı ve selamlarımla.
^^Denizlerin içinde küçük ama büyük bir ada..!^^^^ ADALARIN BÜYÜKLÜĞÜ DEGİLDİR ONU KIYMETLENDİREN AÇIK DENİZLERDE FIRTINAYA TUTULANLARA YADA BATAN GEMİLERDEN KURTULANLARA SIGINAK OLMASI İLE ANLAMLANIR ADALAR...HAYAT FIRTINASINA TUTULDUGUMUZ ANLARDA BİZE KIYILARINDA YER VEREN DERYA'HANIMLAR GİBİ İSMMİ İLE MÜSEMMA BİZİ DERYA DALGALANDIRINDAN KORUYAN DERYA CAN DOSTLAR A SAHİP OLMAK BAHTİYARLIK VE O DERYALARDA NE GÜZEL DOSTLAR İMİŞ... ^^^^ANNESİNİN CAN KIZI..1^^^^ VE O DEYALARI DERYALARIN ANASI OLAN OKYONUS LAR MSALİ OKYONUS GİBİ ENGİN ŞEFKATİ İLE SARIP SARMALAYIP EREDEM DEGERLERİNİ ÖGRETEN ANNESİNE BAGIŞLASIN TANRI'MIZ.
^^^^İYİKİ DOĞDUN DERYAMIZ !^^^^^ VE BİR DOSTA VERİLEBİLKECEK EN ASİL VE ANLAMLI HEDİYE O DOSTA OLAN DİLEK VE TEMENNİLERİ ŞİİRLE İFADE EDEBİLMEK VE DOSTUN DOST OLDUGUNUN FARKINDA OLMAK ERDEMİNE SAHİP ŞAİR YÜREGİNİ TEBRİK EDERKEN DERYA HANIMEFENDİ,YE BİZDE ^^3SEVDİKLERİNLE NİCE YILLARA^^^^ DİLEKLERİMİZİ YOLLUYORUZ